Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, de fleste jeg kjenner er ikke sammen med drømmedama/drømmetypen i den forstand at kjæresten har det de anser som den perfekte kroppen, at kjæresten har det mest sexy ansiktet de vet om og helhetlig det mest attraktive utseendet.

Dette er jo selvfølgelig fordi det er så mye mer som spiller inn når man forelsker seg, men det jeg lurer på er om de som er sammen med mennesker som regnes som verdens vakreste også har det sånn? :forvirret:

Tenker Brad Pitt at Angelina Jolie er verdens peneste, som enkelte kåringer tilsier, eller drømer han i all hemmelighet om Beyonce Knowles?? :overrasket:

Synes Vanessa Paradis at Johnny Depp er verdens kjekkeste mann, eller mener hun innerst inne at Jude Law er hakket heitere?? :ler:

Det er jo egentlig ingen som vet hvem som er verdens peneste, siden ingen har sett alle. Verdens vakreste kan være totalt ukjent for offentligheten. Likevel er det ingen som tror deg om du sier at du synes kjæresten din er den aller kjekkeste... ;) Man jo like en kjendis aller best!!! :ironi:

Når kjæresten min sier til meg at jeg er den peneste jenta i hele verden tenker jeg litt sånn: "jaja :) det er jo hyggelig av ham å si, men selvfølgelig er jeg ikke det!!"

Tenker Angelina det samme tro, hvis Brad sier sånn til henne, eller tenker hun: " :kyss: vet jeg vel!!"

Hva tror dere folkens, blir vi aldri fornøyde, så samma søren hvor hot kjæresten er, så er det alltid en som er bedre?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva tror dere folkens, blir vi aldri fornøyde, så samma søren hvor hot kjæresten er, så er det alltid en som er bedre??  :forvirret:

Vi vil ha variasjon. Idet man har vennet seg til den man synes er verdens hotteste dame, synes man ikke hun er verdens hotteste lenger.

Dessuten tror jeg menn venner seg raskere til en dame enn omvendt.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Hugh Grant kjøpte seg en prostituert mens han bodde med Elizabeth Hurley.

Skrevet
Hugh Grant kjøpte seg en prostituert mens han bodde med Elizabeth Hurley.

:ler: Punktum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...