Gå til innhold

For deg som ønsker en utradisjonell brudekjole

Eowyn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du se en gang til på linken din....

Får opp; "siden kan ikke vises", jeg....

(er det bare hos meg problemet ligger?)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hadde jeg måttet bruke en sånn brudekjole, hadde jeg begynt å grine. Syns den så helt vanlig ut jeg. Ikke noe spesielt med den. Da syns jeg til og med den omtalte rosa brudekjolen her inne er MYE FINERE, i forhold.

Helt klart ikke min stil heller Eowyn. Den var altfor kjedelig for meg hvertfall og ordinær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært gjest, så kunne jeg ha brukt en slik. Men som sagt, disse kjolene var veldig originale. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes de var kjempenydelige - veldig elegange!!!

Ser man bra ut selv trenger man jo ikke en bløtkake og skjule seg bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er ganke sikker på at jeg kommer til å ende opp med kjolen nederst til venstre. Syntes de er kjempetøffe og nok brud for meg!! Lekker, utrad og ikke så kjedelig som de fleste andre brudekjoler er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole er der! :D Faktisk ser de mer "vanlige" ut på bildene enn i virkeligheten, jeg har prøvd de alle sammen... Men de passer selvsagt ikke om drømmen er en stor hvit kjole med slep da :wink: . Min drøm var en annerledes kjole, og det får jeg også!

Enkelte her inne har forresten en utrolig skarp tone må jeg si altså... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må bare si at Linea kjolene er kjempetøffe og utradisjonelle. Hadde jeg skulle giftet meg en gang til ville jeg ha hatt en sånn kjole. Jeg har en selskapskjole fra de... helt spesiellt. Jeg har brukt den nå i to brylluper og har fått kjempeskryt!

Allerede gift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var skikkelig tøffe. Men ikke helt sånn brudekjole-stil. Men kan hende at det blir veldig tøfft på de som kler den stilen!! Det tviler jeg ikke på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de var stilige jeg!!! Ære være den som tør skille seg litt ut. Syns det er direkte kjedelig når så mange bruder kommer i nesten samme kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nederst til venstre var innmari stilig synes jeg! Vet ikke helt om jeg ville brukt "jakka" til, da den var litt "Märtha Lois"-stil og ikke helt meg, men skal jeg gifte meg engang, så er det helt klart at jeg skal ha en kole som er annerledes, den skal IKKE ha digert skjørt og perlebrodert topp!

Så disse kjolene hadde vært interessante for meg om jeg var i farta til å gifte meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i de utradisjonelle kjolene jeg da...

http://www.margaretlee.co.uk/images/large/p39_l.jpg

Dette er den jeg ser etter når jeg skal sy min egen. Både farge og stil er slik jeg vil ha den. Men jeg vil gjerne ha den omvendt da. Med rødt skjørt og gulltopp. Og så skal jeg ha et skjørt til slik at jeg får en gull/beige kjole og en gull/rød kjole...

Gleder meg sånn!!!!!!

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Aline: Det er kjolen min det, og den er veldig stilig. Men det rundt halsen er ingen jakke, men et sjal/sjerf. Man har det bak nakken, under amene og med en liten knute bak. Jeg syntes det var den som gjorde hele susen jeg da.. selvom det alene koster 2000 for et lite stykke tøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjest: Ah.. nå så jeg det ja!! Kjempefin kjole altså!!! Jeg synes det sjalet/saken over skuldrene var innmari stilig, men ikke helt meg som brud. Syntes forøvrig kjolen i seg selv var innmari lekker, og slør i samme type stoff som den over skuldrene, så hadde jeg vært kjempefornøyd om det hadde vært meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til gjest: Jeg skal ha samme kjole som deg... har bestillt den nå og gleder meg masse til den kommer.

Når det gjelder tøystykket til 2000,- så kan jo dette brukes til selskapstøy senere også.. jeg gleder meg masse!!!

Vi blir fine begge to! :D

Linea Brud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som skal ha samme kjole som meg altså? :wink: Den med sjalet er min kjole også. Minst tre ganger så dyr som det jeg hadde tenkt til å spandere på en kjole, men det var nå drømmekjolen da... Fine blir vi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...