Gå til innhold

Utdrikningslag

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg hadde ikke likt det, nei. :riste:

Dersom jeg skal drikkes ut, vil jeg være sammen med vennene mine, ikke dilte rundt og lete opp mannfolk jeg ikke har truffet på årevis. Hva er poenget, liksom? :vetikke:

Tror ikke jeg heller hadde likt det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er din venninnne, og det er du som kjenner henne. Selv om det ikke hadde passet for meg, kan det godt hende at hun synes det er gøy...

Skrevet

Jeg syntes dette hørtes morsomt ut jeg! Men skulle gjerne hatt hele vennegjengen med på runden, og brukt litt tid på hvert sted.

Skrevet

Hørtes jo morsomt ut syns jeg!

Men selv liker jeg ikke å drikke,

Så spa og jentekveld høres bedre ut for meg.

Mens noen ønsker noe mer "gøy"!

Skrevet
Skal ha utdrikknigslag for en veninnne om ett par mnd, og driver å planlegger litt. Hun er ikke typen til å vandre runt på Karl-Johan i klovnedrakt, og det skal hun få slippe også.

Men vi har planagt en liten "date" rebus til henne. Hun får en gåte av oss, må finnet ut hvilken bar der hun skal på "date". Den første daten er hennes første kjærlighet, "Jørgen" som plutselig en dag hadde sluttet i barnehagen og etterlot henne med ett knust hjerte... Hun hørte aldri noe fra han. Så må hun finne ut hvem han er (De har ikke sett hverandre på 25 år!), bare ved å spørre ja/nei spørsmål. Når hun finner ut hvem han var får hun en ny rebus av han som fører henne til en ny bar, der "kristian" fra karaten venter, de kysset visst nok i garderoben som 9 åringer, men så begynte hun med hest i steden, og glemt var han. Samme opplegget der som med han forrige. Ny gåte og ny date, denne gangen har vi sporet om "trond" fra leirskolen. Han hadde hocketsveis og en bror som røyket. De klina bak låven på Høvringen i 91... Samme greie her. Ny gåte som fører henne til restauranten der vi venter på henne.. (vi har "spioner" under veis da...)

Virker dette ok, da har vi hatt noen mindre greier først, så skal hun på rebus, så har vi leid en del av en restaurant resten av kvelden. Synes dere det høres ut som ett ok utdrikkningslag?? Det er jo bare barne forelskelser vi skal møte, ingen som hadde tatt seg nær av det?

Kjempemorsomt!! Ble litt bekymret med en gang når jeg trodde det var hele rekken av ekser hun skulle møte, men så lenge det bare er barneforelskelser er det bare morsomt! Heldige jente som har sånn venninne som deg :klem:

Gjest Elastica
Skrevet

You go girl, det høres kjempegøy ut!

• 3 uker senere...
Skrevet

Det syns jeg hørtes innmari moro ut - syns det var en god ide, og veldig kreativt! Greit at det er koselig med spa og ost/vin-kveld - men det er jo ikke så veldig oppfinnsomt da, og ting man kan gjøre med gjengen andre ganger enn akkurat på utdrikningslaget. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...