Dixie Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Skal ha utdrikknigslag for en veninnne om ett par mnd, og driver å planlegger litt. Hun er ikke typen til å vandre runt på Karl-Johan i klovnedrakt, og det skal hun få slippe også. Men vi har planagt en liten "date" rebus til henne. Hun får en gåte av oss, må finnet ut hvilken bar der hun skal på "date". Den første daten er hennes første kjærlighet, "Jørgen" som plutselig en dag hadde sluttet i barnehagen og etterlot henne med ett knust hjerte... Hun hørte aldri noe fra han. Så må hun finne ut hvem han er (De har ikke sett hverandre på 25 år!), bare ved å spørre ja/nei spørsmål. Når hun finner ut hvem han var får hun en ny rebus av han som fører henne til en ny bar, der "kristian" fra karaten venter, de kysset visst nok i garderoben som 9 åringer, men så begynte hun med hest i steden, og glemt var han. Samme opplegget der som med han forrige. Ny gåte og ny date, denne gangen har vi sporet om "trond" fra leirskolen. Han hadde hocketsveis og en bror som røyket. De klina bak låven på Høvringen i 91... Samme greie her. Ny gåte som fører henne til restauranten der vi venter på henne.. (vi har "spioner" under veis da...) Virker dette ok, da har vi hatt noen mindre greier først, så skal hun på rebus, så har vi leid en del av en restaurant resten av kvelden. Synes dere det høres ut som ett ok utdrikkningslag?? Det er jo bare barne forelskelser vi skal møte, ingen som hadde tatt seg nær av det?
Wildy Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Synes det hørte ut som en glimrende plan! Om jeg noensinne komemr så langt som faktisk å gifte meg håper jeg virkelig jeg får utdrikningslag med noe slike istedenfor klovnedrakt, samle kyss fra ukjente og generell offentlig utdriting!
Fakse Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde syntes det var gøy så sant det ikke var noen vonde eller ubehagelige minner knyttet til noen av mennene. Er du helt sikker på at det ikke er det så synes jeg bare dette høres gøy ut. Men kjenn også på magefølelsen din, det er vel du og veninnene som kjenner henne best, så dere har sikkert en følese av om hun vil like dette eller ikke. Og kanskje det er en ide å spørre hennes kommende mann hva han tror?
X-up Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Synes det høres festlig ut. Er ikke så glad i klovnedraktgreier jeg heller. Hvis den tilkommende mannen ikke er av den ekstreme sjalu typen skulle dette gå bra! Lykke til!!
mamma_mia Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Hørtes moro ut det! Så lenge det bare er barndomsforelskelser.. Hadde vært litt verre å møtt på en du var forelsket i som 18-åring f.eks..
Gjest Bellatrix Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Så lenge det bare er snakk om uskyldige barneforelskelser høres det gøy ut.
Dixie Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Nei, han har hjulpet til med å finne frem til han ene.. Og den eldste var hun jo "betatt" av når vi var 11 eller noe sånt. Vi har diskutert og planlagt dette lenge (var ikke så lett å finne alle disse kara heller da) og vi synes jo bare det er morsomt. Bra flere synes det da, da kjører vi på det...
Simpleminded Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Hørtes ut som en kjempegod idè! Lykke til
Gjest Veronica Mars Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes det høres gøy ut. Har gutta sagt ja også? Det er i så fall sporty av dem. Men dere burde kanskje sjekke dem litt ut og finne ut om det er skikkelige karer da, sånn at hun ikke får seg noen ubehagelige overraskelser når hun skal sitte der alene med dem. De kan jo ha forandret seg en del på så mange år.
Rosalie Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde ikke likt det, nei. Dersom jeg skal drikkes ut, vil jeg være sammen med vennene mine, ikke dilte rundt og lete opp mannfolk jeg ikke har truffet på årevis. Hva er poenget, liksom?
Mies Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Dersom det ikke er for mange gutter (tre er midt i blinken) og det er barndomsminner så høres dette riktig vittig ut. Det må ikke ta for lang tid, og det beste ville jo vært om det kunne skje noe mellom datene også, kansje dere følger henne fra bar til bar, sitter i bakgrunnen og drikker eller alle sitter rundt samme bord (så har man det ganske fort mye morsommere både mens det står på og etterpå mens man fester videre)
Gjest Veronica Mars Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Dersom det ikke er for mange gutter (tre er midt i blinken) og det er barndomsminner så høres dette riktig vittig ut. Det må ikke ta for lang tid, og det beste ville jo vært om det kunne skje noe mellom datene også, kansje dere følger henne fra bar til bar, sitter i bakgrunnen og drikker eller alle sitter rundt samme bord (så har man det ganske fort mye morsommere både mens det står på og etterpå mens man fester videre) ← Sier meg i grunnen enig her, det høres mye bedre ut enn at hun går rundt alene.
Fakse Skrevet 11. april 2007 #14 Skrevet 11. april 2007 Dersom det ikke er for mange gutter (tre er midt i blinken) og det er barndomsminner så høres dette riktig vittig ut. Det må ikke ta for lang tid, og det beste ville jo vært om det kunne skje noe mellom datene også, kansje dere følger henne fra bar til bar, sitter i bakgrunnen og drikker eller alle sitter rundt samme bord (så har man det ganske fort mye morsommere både mens det står på og etterpå mens man fester videre) ← Eller kanskje en av veninnene kan være med på jakten som "kamerakvinne" som filmer det hele? Da slipper hun å gå alene, og det kan bli veldig gøy etterpå å se på filmen sammne med henne.
Gjest Lund Skrevet 11. april 2007 #15 Skrevet 11. april 2007 Syns det bare tull! hvorfor ikke ta det oss en vennine med vin og ost(bare jenter)
Gjest Lund Skrevet 11. april 2007 #16 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde ikke likt det, nei. Dersom jeg skal drikkes ut, vil jeg være sammen med vennene mine, ikke dilte rundt og lete opp mannfolk jeg ikke har truffet på årevis. Hva er poenget, liksom? ← Helt enig
Fakse Skrevet 11. april 2007 #17 Skrevet 11. april 2007 Syns det bare tull! hvorfor ikke ta det oss en vennine med vin og ost(bare jenter) ← Fordi det er litt gøy at det skjer noe annet enn på en helt vanlig jentekveld? Jeg er i alle fall glad for at veninnene mine hadde funnet på litt sprell som gjorde det til en spesiell dag som jeg husker godt, selv om jeg også slapp det "tradisjonelle" klovn-på-byen opplegget. Er jo ingen motsetning mellom å kose seg med veninnene og samtidig finne på noe litt morsomt
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Jeg hadde ikke likt det, nei. Dersom jeg skal drikkes ut, vil jeg være sammen med vennene mine, ikke dilte rundt og lete opp mannfolk jeg ikke har truffet på årevis. Hva er poenget, liksom? ← Jepp, enig her jeg og...
Gjest Kitten Skrevet 11. april 2007 #19 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes det høres ut som en god ide!
MayaM Skrevet 11. april 2007 #20 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes det var en flott ide jeg. Men hadde nok likt om det var ei med meg på turen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå