Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det fortsatt er billetter igjen til de to forestillingene de skal ha.... synes jeg er merkelig. Jeg såg de nettopp i USA og det var HELT FANTASTISK!!!!!! Morsomt, vakkert, spektakulært. Akrobatene er utrolige og jeg tror ikke tyngdekraften gjelder for de!

Absolutt verdt den høye billettprisen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maksprell
Skrevet

Din heldiggris!

Hvilket show så du?

Siden jeg er mega Beatles fan så skulle jeg ønske jeg kunne fått sett den Love forestillingen..

Det er dette som faktisk er skikkelig sirkus spør du meg!

Skrevet

Ja, det er CduS som er virkelig imponerende!! det er mennesker som oss som gjøre disse fantasktiske akrobatiske øvelsene! Vanlig sirkus er jo bare systematisert dyreplageri.... men vi tar ikke den diskusjonene her... :-)

Jeg såg Mystere, i Las Vegas. det var vel noe sånn som 5 forskjellige show som gikk der, deriblant Beatles.

Gjest lillelou
Skrevet

Jeg har sett dem! :hoppe: På festspillene i Bergen et år...og siden det er noen år siden og jeg begynner å få litt dårlig hukommelse, så husker jeg ikke hva forestillingen het, men det er helt fantastisk! Alle som har mulighet bør dra og se dem!

Gjest Maksprell
Skrevet

Forhåpentligvis så er det ikke lenge til den Love forestillinga kommer på dvd,jeg får ta til takke med det :) Har vært innom hjemmesiden deres og det ser ut som om de har en del morsomme ting til salgs.Vil ha vil ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...