Cupcake Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Vi har et lite bad på ca. 4 kvm. I det ene hjørnet er det klemt inn en 200 liters Oso varmtvannstank. Hvordan i all verden kan jeg rengjøre under der? Ser det er masse støv under og i hjørnet bak, men det er jo umulig å komme til med noe der.
Gjest Ballerina Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 hm... tenker på det samme etter at vi hadde en tett sluk i går og masse vann under dusjen... men kanskje eg slags lang kost som er vedig tynn som vi kommer under??? *tenke tenke*
Gjest Dingo Skrevet 11. april 2007 #3 Skrevet 11. april 2007 Kommer du til med støvsugeren, med ett sånt smalt munnstykke?
Gjest Lea Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Jeg tror at det var en mann som bestemte at varmtvannstanker skulle være runde og at de skulle ha denne avstanden ned til gulvet. Men jeg kommer faktisk til under den med en sånn børste som man bruker for å feie snø av bilen med. Disse som har isskrape i enden. Det krever at du kan legge deg langflat foran tanken da og holde børsten helt vannrett. Det gjelder også å finne en kost som ikke har for tykt skaft. Den må nesten tvinges under tanken, men det verste støvet forsvinner i alle fall
Kristin Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Varmtvannstanken min står slik til at jeg får spylt under den med dusjen.
Gjest Tweek Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Min varmtvannstank står under vasken på kjøkkenet og rommer hele 25 liter Men på den fine siden ser jeg ikke skittet da, så det skal få stå i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå