Gå til innhold

Hva hadde du gjort

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg skal strikke dette teppet her og tenker litt på hvordan det egentlig skal bli... :sjenert: Lurer på om jeg skal legge til et mønster (slik at det blir fire hjerter i bredden) og heller strikke to hjerter mer i lengden (eller ett, alt etter som) eller om jeg skal strikke med pinne nr. 3 istedenfor 2,5 og gjøre det litt større på den måten...

Hva ville du ha gjort??? ...synes det ser litt lite ut på bildet... men så liker jo jeg store gode tepper! Hun jeg skal strikke det for hadde ingen formening om dette, men det skal iallfall passe som vognteppe... (jeg synes jo det er kjekt om det passer til mye ;) )

Takk for alle meninger dere måtte ha!!! :)

- Ballerina

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var nydelig=) Og det er sikkert stort nok til vognteppe, men for lite til annet bruk. Sjekk strikkefastheten først, så bruker du evt større pinne. Hvis det skal brukes som vognteppe, så er det dumt at det er for stort også... Om du skal forandre på størrelsen, vet jeg ikke.........

Endret av Dingo
Gjest Ballerina
Skrevet

Takk for svar! Tror ikke det blir til at jeg forandrer noe på mønsteret, men går opp en str. i pinner! Kjekkere å strikke med 3 enn 2,5 også ;)

Skrevet

Kjempefint pledd! Jeg hadde elsket en slik, men helst i naturhvit. Eller lysegrønn muligens. Rosa er litt overkill, men mange liker det sikkert.

Jeg hadde ikke brukt større pinner, men heller strikket en rad til enten i bredden eller lengden. Du ser jo kjapt hvor stort det kommer til å bli.

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg synes også det er kjempefint! Akkurat dette skal jeg strikke i hvitt, men liker veeeeeldig godt lysegrønt, ja :) ...kanskje jeg må lage et i lysegrønt også :ler: jeg skal faktisk lage det i rosa, men det er så mørk rosa at det blir liksom ikke sånn altfor søtt!!

Gjest Ballerina
Skrevet
Jeg hadde ikke brukt større pinner, men heller strikket en rad til enten i bredden eller lengden. Du ser jo kjapt hvor stort det kommer til å bli.

...pleier nesten alltid bruke nr. 3 istedenfor 2,5 jeg :sjenert: Det er så tynt... ;)

Skrevet
...pleier nesten alltid bruke nr. 3 istedenfor 2,5 jeg :sjenert: Det er så tynt... ;)

Det er jo litt smak og behag. Og hvordan garnet oppfører seg.

Mørk rosa, cerise, ville vært kjempetøft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...