Gå til innhold

Blir dette kjolen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på utkikk etter kjole en stund nå, har falt for denne kjolen. Liker at det skal være enkelt, og siden jeg er ganske liten og nett har mange av de kjolene jeg har prøvd blitt "for mye". Synes prisen var grei også. Noen som har erfaring med bridalonlinestore?

Hva synes dere om kjolen? Tenkte å ha den i hvitt siden det er det som kler meg best.

Lurte litt på sløret... Siden det er et lag meg chiffon på kjolen, lurte jeg litt på chiffonslør, men blir det for mye chiffon mon tro?

Kom med ærlige synspunkter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyyydelig kjole!

Skrevet

Veldig pen kjole! Og siden du er ganske liten tror jeg en slik kjole vil bli nydelig. Er lett for å ende opp som overpyntet marengs i kjoler med mye volum og stæsj om man er liten.....

Tror også det kan bli pent med ciffonslør!

Skrevet

Jeg synes ikke den var så enkel, jeg, i såfall bare selve snittet kanskje. Den var jo en del pynt i stoffet.

Skrevet

Den var lekker!

Prisen var bra også! Skulle nesten bestilt en og plukket den opp når jeg skal på ferie i sommer ;) (Om det er mulig da)

Skrevet

Kjempe fin. Ganke lik en Maggie Sottero kjole som jeg selvfølgelig ikke husker hva heter...

Jeg syns ikke chiffon slør er noe fint - fordi de ofte samler seg som "en klump" og blir liggende nedover nyggen som en tykk følse midt på...(ihvertfall mange jeg har sett). Andre slør sprer seg mere utover og vil ikke skjule ryggen på kjolen fordi man da ser gjennom dem :)

Skrevet

Kjempefin kjole, var så fint mønster i den.. :)

Skrevet

Så flott kjole :) Tror den blir flott på lita og nett dame;-)

Jeg har selv sett på kjoler på bridalonlinestore, og lurer på om noen har erfaring derfra?

Skrevet (endret)
Har vært på utkikk etter kjole en stund nå, har falt for denne kjolen. Liker at det skal være enkelt, og siden jeg er ganske liten og nett har mange av de kjolene jeg har prøvd blitt "for mye". Synes prisen var grei også. Noen som har erfaring med bridalonlinestore?

Hva synes dere om kjolen? Tenkte å ha den i hvitt siden det er det som kler meg best.

Lurte litt på sløret... Siden det er et lag meg chiffon på kjolen, lurte jeg litt på chiffonslør, men blir det for mye chiffon mon tro?

Kom med ærlige synspunkter...

Gud så nydlig brudekjole

Endret av Lund
Skrevet

Denne var kjempe fin. Er selv nett og lita, så denne skal jeg legge meg på minnet :)

Skrevet

Nydelig kjole! men jeg klarer ikke helt å se for meg at chiffonslør blir så fint til....... Hadde vært lettere å svare om du hadde et bilde av den typen slør u ser fordeg.

Skrevet

Den er vel omtrent lik denne. Inne på siden ser du linker til bilder av virkelige bruder som har brukt den. Nydelig!

Skrevet

Utrolig fin kjole. Akkurat noe sånt jeg kan tenke meg også. Prisen er det heller ikke noe å si på selv om moms og frakt tilkommer. Vet du forresten hvilke norske størrelser USA størrelser tilsvarer. Min største bekymring ved å bestille på nett er at størrelsen blir helt feil...

Skrevet

Når det gjelder bridalonlinestore så er det en som har positiv erfaring på denne linken. Noen flere som har erfaringer?

Skrevet

Takk for tilbakemeldingene :)

Tror jeg ender opp med denne kjolen. Når det gjelder slør tror jeg det er best å prøve et par forskjellige typer før jeg bestemmer meg. Se hva som passer meg.

Er også litt nervøs over å bestille kjole via nett, men de har en ganske fin str guide, så jeg får satse på at det går greit. Kjolen har jo snøring i ryggen, så den kan reguleres inn/ut.

Har fortsatt litt tid på meg før jeg evt bestiller den(ca 1 mnd). Skal gi tilbakemelding om hvordan det går ;)

Skrevet

Kjempefin kjole! Synes ikke den var spesielt enkel, men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...