Tabris Skrevet 11. april 2007 #1 Skrevet 11. april 2007 Jeg tenkte å lage fylt squash til middag i dag, men klarer ikke å oppdrive noen god oppskrift ved å google, og håpet noen her kunne hjelpe meg. Jeg tenkte å kutte opp paprika, hvitløk og løk og surre i panne sammen med innmaten fra squashen, legge det tilbake og bake det i i ovnen. 1. Hvor mange grader skal ovnen stå på, og hvor lenge skal squashen bakes? 2. Tips til annet fyll? Antar man kan bruke det meste her. 3. Hva passer det å servere dette til? Potetbåter? Ris? Takker på forhånd hvis noen har sjanse til å svare i løpet av dagen, har lyst på dette i dag!
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Skrevet 26. juli 2021 200ish grader. Uthul, forstek i ovn 5-6 min mens du steker fyllet, fyll, stek til osten er pent gratinert, typ 6-7 min til. Ris eller salat er fint til. Jeg bruker kjøtt i fyllet og ost på, men vegansk går nok også fint. Masse hvitløk er godt. Anonymkode: 8076c...d90
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Godt TS fikk svar på spørsmålet sitt etter 14 år Anonymkode: 3968b...a80 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå