Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat innledet et forhold, eller vi er ikke offisielt sammen enda, med en mann som jeg har kjent i ca 10 år. Jeg er forelsket og betatt av han, min datter forguder han også.

Men jeg synes det er litt skummelt med forhold, og er redd for at jeg er blind av forelskelse nå og at jeg våkner om et år og vil ikke mer. Vil ikke utsette han for det.

Hvordan vet man at man om dette er et forhold som vil vare?

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet

Akkurat det tenkte jeg også når jeg traff min kjære, hadde litt dårlige erfaringer fra før.. Men så kom jeg til at jeg bare måtte kaste meg ut i det. Ble jeg såret, så ble jeg det da. Men det er en risk man må ta hvis man skal være i et forhold. Jeg synes du skal være litt modig, kaste deg ut i det! Kanskje dere får det kjempefint sammen? :)

Skrevet

Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket.

Ta sjansen, du. Som regel vil det være verdt det.

Skrevet

Tusen takk for svar.

Er enig med dere, vil gjerne satse på han. Men var i et forhold tidligere som varte et år og da fant jeg plutselig ut at jeg taklet ikke han i det hele tatt. Er liksom redd for at det skal skje.

Gjest beekeeper
Skrevet
Tusen takk for svar.

Er enig med dere, vil gjerne satse på han. Men var i et forhold tidligere som varte et år og da fant jeg plutselig ut at jeg taklet ikke han i det hele tatt. Er liksom redd for at det skal skje.

Vet akkurat hva du snakker om! :)

Du må slutte å tenke sånn! Ta med deg de dårlige erfaringene videre og lær av dem, men ikke baser deg på dem. Dette går nok kjempebra skal du se!!

Skrevet
Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket.

Ta sjansen, du. Som regel vil det være verdt det.

Enig :)

Gjest Elfrida
Skrevet

Når du har kjent ham såpass lenge vet du jo ganske mye om han, så det er jo et meget godt utgangspunkt for å vite om han har egenskaper som du setter pris på. Men om det varer kan man jo aldri vite helt sikkert, et forhold trenger kontinuerlig vedlikehold, og selv da kan det jo skje at følelser endrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...