Gjest Undrer Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Hei! Lurer på om noen av dere har opplevd det samme: Jeg sluttet på pillen i november og har hatt regelmessige sykluser helt siden da. Denne måneden er jeg sen (skulle hatt mensen den 26). Jeg har hatt mensliknende kramper i ca en uke, vondere enn vanlig og "annerledes" på en måte. Hva kan dette være? Burde jeg gå til legen?
waco Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 Før jeg avgjør om jeg skal til legen er det et spørsmål jeg alltid stiller meg selv, - har jeg opplevd dette før? Kjenner jeg igjen symtonene eller er det helt ukjente rykninger som har satt seg fast? Hvis du ofte har det slik du har det nå er det ingen grunn til å gå til legen, men hvis du derimot aldri har opplevd det før bør du bestille time med en gang for det kan i værst tenkeleig scenario, være skikkelig farlig, men vi tror ikke det (typisk eksempel på hvordan jenter snakker, først krisemaksimere deretter berolige). Waco
Gjest Undrer Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 Jeg tok nettopp en test og den var negativ. Så det tror jeg ikke. Om ikke syklusen er blitt helt rar og det egentlig var for tidlig å teste da(?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå