Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Jeg har hørt at dette programmet skal være bra. Er det noen her som har erfaring med dette? http://www.mamut.com/levlett Alltid bra å høre andres erfaring før man prøver noe nytt, selv om det er billig
Tiqa Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 Jeg har ikke sett nøye på dette, men for meg klarer det seg med at de reklamerer slik: "Vi forteller deg hvor mange kalorier du forbrenner på shopping!" - og forventer å bli tatt seriøst!
Gjest Fiffi Skrevet 2. mars 2003 #3 Skrevet 2. mars 2003 Jeg har prøvd det og det er bra. Liker karbohydratoversikten og slankedagboken. Det med shopping er bare en gøy liten detalj. Kan anbefales, mye for pengene!
waco Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 Det er to måter å slanke seg på idag, enten spise mindre og trene mer, eller ta amfetamin. Men å ta amfetamin fører til psykoser og fengselsstraffer, da myndighetene ikke liker at mennesker slanker seg sånn, (amerikanske jagerpiloter tar metatoxid som er et slags amfetamin, men det nevner vi ikke i denne sammenhengen). Spis mindre og lev lengere, tren mer og se mer velstelt ut, det er svært viktig i disse dager skjønner dere kjære jenter. Alt handler om press og vi er alle bare viljeløse individerer, hvorfor ellers skulle vi hatt politikk som et system? W
Gjest fornuftig Skrevet 2. mars 2003 #5 Skrevet 2. mars 2003 Jeg kjøpte dette programmet primært for den elektroniske e-stoffoversikten, det er viktig for meg og mine barn å vite hva vi får i oss. J Jeg er kjempefornøyd og bruker den daglig :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå