Helle Kr Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Heisan! Jeg lurer på om noen har funnet naturfarget eller off white organza i Oslo et eller annet sted?? Klem
Eowyn Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 Her kan du iallefall bestille... http://www.griffern.no/ProductList.asp?Sub...ubCategoryID=91 Lykke til
Helle Kr Skrevet 2. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2003 Takker for svar! Har allerede vært innom Griffen på nett, men skal stikke innom butikken i morgen for å se hvilken farge den organzaen de selger kommer i... Klem
Helle Kr Skrevet 2. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2003 Kan dessverre ikke sy selv, men får den sydd av en bekjent av en bekjent osv :-) Er i sterk beit for den organzaen, kanskje det går an å farge selv?? Lykke til du også :-)
Eowyn Skrevet 2. mars 2003 #6 Skrevet 2. mars 2003 Kanskje det går an å farge selv ja! Er ikke helt inne på sånne farging av klær, så jeg tør ikke gi deg noen tips på det. Men det kan du jo høre om i en tøyforretning.
Helle Kr Skrevet 8. mars 2003 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2003 Hmmm...jeg kunne svart meg selv på denne linken om jeg hadde ventet litt: Oslos innvandrerforretninger formelig renner over av vakre (og billige) stoffer av alle slag, farger og kvaliteter. Jeg fant en super organza. Så vet vi det!
Eowyn Skrevet 8. mars 2003 #8 Skrevet 8. mars 2003 Det var jo bra da!! Håper du finner noe du liker da. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå