Gå til innhold

Hårfrisyren!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Her er en fin oversikt (kanskje lagt ut tidligere... har ikke sjekket)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker å ha det relativt løst selv. Har halvlangt hår (var lenger inntil jeg lot det klippes av tuppene av ei som var litt mer aktiv med saksa enn jeg hade tenkte meg....) og naturlige krøller. Planen er at frisøren skal få frem disse krøllene skikkelig, med hold. Håret trekkes opp fra sidene og opp på et vis, mens krøllene henger nedover ryggen. Under sløret, som festes langt oppe på hodet, over der håret er samlet. Sløret er et-lags for at håret skal synes gjennom, nedover ryggen.

Tror det blir fint, og er "meg". Jeg har ikke noe stor lyst for stramt oppsatt hår, det er rett og slett ikke meg.

Skrevet

Jeg har også tenkt til å ha mesteparten av håret løst. Har veldig langt hår, omtrent ned til hoftene, men har tenkt til å klippe det snart så det rekker til livet for å bli kvitt litt slitte tupper. Tenkte jeg skulle krølle det (har veldig slett hår naturlig, så jeg håper krøllene holder) og sette det opp omtrent slik. Bare uten blomstene. Og så skal jeg ha slør som festes der hvor håret er satt opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...