mamma_mia Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hva synes dere om å ha løst eller delvis oppsatt hår i bryllupet? Leker litt med tanken, men er redd det vil se for "vanlig" ut.. Synes denne frisyren var fin: http://www.haircomesthebride.com/images/20...20Partridge.jpg
mamma_mia Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2007 Men ikke så lett å vite hva en selv kler da..
mamma_mia Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2007 Denne var også fin: http://www.haircomesthebride.com/images/20...anaPadraza1.jpg
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg syns absolutt det kan være fint med løst eller delvis oppsatt hår som brud. Syns kanskje det kommer an på håret/kjolen/stilen.
venus* Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Det kommer litt an på hva slags hår du har. Langt hår kan være helt nydelig løst, særlig med store krøller og tilsatt løshår for fylde.
Lilli1979 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 jeg synes det er kjempefint! men vi skal ha et veldig uformelt bryllup da.. i en hage og en ombygd låve liksom.. så ville vel egentlig følt meg litt for oppstæsja hvis jeg hadde korketrekkere og svinekam har tenkt å ha håret slik jeg, krøller, løst og en fin spenne eller blomst: http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?ke...ze=8&style=J135
shopgirl Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Syns det er utrolig fint med utslått hår jeg...men problemet mitt er vel at det krøllene ikke ville holdt en hel kveld...samme hvor mye spray som er oppe i det...
X-up Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Har lekt med tanken selv. Synes krøller er ganske fint når håret er løst.
Doratheexplorer Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 (endret) Sånn her vil jeg ha håret mitt Synes det er kjempefint med krøller og litt oppsatt, greit å få panneluggen bort fra ansiktet Endret 11. april 2007 av Anneb
naley Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 TS, jeg skal også ha litt halvløst som i de første bildene, med litt krøller. Skal ha slør baki og enten tiara eller perlespenner. Så man blir jo dillete. Og med alt det andre som kjole og blomster vil man jo ikke se vanlig ut. Men om man passer det må man nesten høre med frisøren om, de ser det ganske fort. Her er noen av mine vurderinger: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
*Emma* Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Halveis løst er kjempe fint. Jeg angrer litt på at jeg ikke hadde det selv. To av vennindene mine som fikk satt opp håret hos frisør hadde det og de var sååååå fine. Hun ene har sånn langt glatt hår som aldri tar særlig krøll men de var like fine hele dagen. Mitt hår var riktnok satt opp - men vanligvis sklir alt ut av det....krøllene på bryllupsdagen var like fine dagen etterpå!! En flink frisør får selv glatt håpløst hår til å være pent krøllet en kveld... Kan se om jeg får lagt ut bilde av vennindene mine om du er interessert,,,,,
Gjest 3llie Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Jeg skal ha håret helt løst som på dette bildet: http://www.christiane.no/minishop/pics/7199.jpg Har langt mørkt krøllete hår. Regner med jeg blir fin nok med slør og tiara.. og resten av stasen. Oppsatt hår er liksom ikke helt meg.
Kykkelikokos Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 Jeg synes frisyre nr 1 som dimmine har lagt ut er kjempefin. Sånn kan jeg gjerne tenkte meg å ha det selv.
mamma_mia Skrevet 11. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2007 Dimmine: kjempefine frisyrer du hadde lagt ut!
mamma_mia Skrevet 11. april 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. april 2007 Og til Emma: har lyst å se bilder av dine venninners frisyrer jeg hvis du vil legge dem ut..
~Minni~ Skrevet 11. april 2007 #16 Skrevet 11. april 2007 Jeg er enig med mange andre her. Tror jeg vil ha løst oppsatt hår fordi jeg ikke synes jeg kler oppsatt hår så godt. Syntes frisyrem du har lagt ut bilde av var kjemefin og jeg tror ikke det blir for vanlig. Jeg ser i alle fall ikke sånn ut på håret til daglig
Bladlusa Skrevet 11. april 2007 #17 Skrevet 11. april 2007 De siste årene har jeg vært i to brylluper der bruden hadde løst/nesten løst hår. Begge hadde kjoler med ganske enkelt snitt/rene linjer, og ingen av dem hadde slør. Ingen av dem så det minste "vanlige" ut. Den ene har langt, mørkt "småkrøllete" hår som var helt løst, unntatt en helt enkel 1-rads perletiara "stukket" omtrent vannrett inn i krøllene. (Tenk dere Alanis Morrisette med masse krøller.) Helt nydelig! Den andre har lyst, krusete hår til skuldrene. Hun hadde fått hjelp av frisøren til å "temme" krusen litt, og hadde håret trukket litt opp og tilbake foran, ellers løst. Innimellom krøllene satt det små blomster som matchet buketten. Jeg har aldri sett henne så vakker. (Og ikke brudgommen heller, etter ansiktsuttrykket hans å dømme når kirkedøra gikk opp!)
Gjest Septima Skrevet 11. april 2007 #18 Skrevet 11. april 2007 Jeg vil gjerne ha løst hår med krøller/bølger på bryllupsdagen. Liker ikke å ha håret stramt oppsatt, så er mer meg med løst hår Kanskje noe sånt .
Brura2007 Skrevet 11. april 2007 #19 Skrevet 11. april 2007 Jeg skal ha håret mitt sånn som jenta på bilde 1 (som dimmine hadde lagt ut) - synes det er kjempefint og romantisk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå