Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått disse sendt nå fra USA og har brukt dem for første gang i dag :)

Det som forundrer meg er at stripsen til å ha over tennene oppe er lenger enn de som skal over tennene nede, hvorfor det?

Føler at jeg burde få dekket flere tenner nede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne bruker jeg også for tiden, tror den er lengre oppe fordi de fleste smil viser mer av tennene i overkjeven.

Skrevet

Ja.. Tror det er fordi generelt sett har mennesker flere synlige tenner oppe enn nede når de smiler..

De er forøvrig ganske bra disse stripsene..

Har en tendens til å få litt ising innimellom, derfor bruker jeg aldri for 7 dager av gangen..

Skrevet

Takk for svar.

Tenkte å flytte litt på dem for hver gang.

Ja, de er virkelig effektive. Jeg har bare brukt dem i 2 dager og ser allerede forskjell.

Fantastisk :)

Skrevet

Fortell mere......

hva er dtte og hvor får du køpt det?

Gjest Kermit
Skrevet (endret)

Det er en plastfilm med tannblekemiddel som du fester på tennene for å få dem hvitere.

Du får kjøpt dem i USA. Tror de fleste her har bestillt fra Ebay.

Endret av Kermit
Skrevet

hmm.. meget interessant :klappe:

men det medfører ingen "farer" eller noe ved å bruke dette? :forvirret:

Gjest Kermit
Skrevet (endret)

Det er noen som klager over ising i tennene etter å ha brukt dem. Dersom du har ujevn tanngard kan det visstnok være litt trøblete å få stripsene til å sitte ordentlig på. Da kan du i verste fall risikere ujevn bleking dersom stripsen ikke kommer inn i alle kriker og kroker.

Dersom du leser på www.amazon.com så pleier det å stå tilbakemeldinger fra kundene. Muligens finner du noe om Crest på MakeupAlley og.

Ang. farer så er det vel ikke bedre eller verre enn andre blekemidler? Crest er iallefall et merke som blir brukt av tannleger over hele Amerika.

Endret av Kermit
Skrevet
Det er noen som klager over ising i tennene etter å ha brukt dem. Dersom du har ujevn tanngard kan det visstnok være litt trøblete å få stripsene til å sitte ordentlig på. Da kan du i verste fall risikere ujevn bleking dersom stripsen ikke kommer inn i alle kriker og kroker.

Dersom du leser på www.amazon.com så pleier det å stå tilbakemeldinger fra kundene. Muligens finner du noe om Crest på MakeupAlley og.

Ang. farer så er det vel ikke bedre eller verre enn andre blekemidler? Crest er iallefall et merke som blir brukt av tannleger over hele Amerika.

Okei.. har endel fyllinger i mange tenner skjønner du, så redd jeg kunne bli tannløs :ler: Men verdt forsøket! Har ikke spesielt gule tenner, er jo ung og røyker ikke, men alle vil jo ha de hvitere, så må nesten prøve! Er det forskjellige sorter? Ser på ebay nå, er mye rart der - vet ikke om det er samme greia alt jeg? :forvirret:

Skrevet

anbefaler deg å la dem være. jeg fikk syreskader på tannen min av det som utviklet seg til et hull. nå må jeg ut med bortkasta penger til en bedriten rotfylling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...