Gå til innhold

Krakow

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tyriheksa

Noen som har vært i Krakow?

Tips og råd ønskes spesielt hotell, severdigheter,restauranter m.m.

Vi har planer om å reise i månedskiftet mai/juni :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært i Krakow! :D

Det er en kjempefantastisk by med mye forskjellig å oppleve. Må innrømme at jeg var veldig fasinert av alt det rare/billige det gikk an å får kjøpt (krystall, duker, treprodukter osv.)

I tillegg må du besøke saltgruvene, det er en opplevelse.

Og så var vi innom konsentrasjonsleirene Auschwitz 1 og 2, det er vel det jeg husker best fra hele Polenturen...

http://hvitebusser.no/krakow.htm

Vi reiste med Hvite Busser... En kjempebra tur...

God tur!

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var vi innom konsentrasjonsleirene Auschwitz 1 og 2, det er vel det jeg husker best fra hele Polenturen...

Denne turen var jeg også på for noen år siden. En helt utrolig tur som absolutt alle burde ha vært med på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært med de Hvite Busser til Polen. Krakow er en veldig sjarmerende by. Markedshallen er verdt et besøk. Masse fint å få kjøpt, til en billig penge!

Saltgruvene var også gøy å få med seg. Men det som selvfølgelig gjorde mest inntrykk på turen var jo besøk av diverse konsentrasjonsleire. En smule ekkelt å stå inne i gasskammere, og vite hvor mange tusen som har blitt drept akkurat der du står nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til Krakow om 3 uker :D Gleder meg veldig!!!! Har ikke vært der på 9 år. Havært der kjempe mye, mamma er derfra.

Vet om noen billige og bra hoteller i sentrum, og utenfor.

Send meg en PM, så skal jeg sende deg info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...