Gjest Tyriheksa Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 Noen som har vært i Krakow? Tips og råd ønskes spesielt hotell, severdigheter,restauranter m.m. Vi har planer om å reise i månedskiftet mai/juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 10. mars 2003 #2 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har vært i Krakow! :D Det er en kjempefantastisk by med mye forskjellig å oppleve. Må innrømme at jeg var veldig fasinert av alt det rare/billige det gikk an å får kjøpt (krystall, duker, treprodukter osv.) I tillegg må du besøke saltgruvene, det er en opplevelse. Og så var vi innom konsentrasjonsleirene Auschwitz 1 og 2, det er vel det jeg husker best fra hele Polenturen... http://hvitebusser.no/krakow.htm Vi reiste med Hvite Busser... En kjempebra tur... God tur! MissS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 10. mars 2003 #3 Del Skrevet 10. mars 2003 Og så var vi innom konsentrasjonsleirene Auschwitz 1 og 2, det er vel det jeg husker best fra hele Polenturen... Denne turen var jeg også på for noen år siden. En helt utrolig tur som absolutt alle burde ha vært med på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 10. mars 2003 #4 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg og en veninne har planer om å ta den turen med Hvite Busser i løpet av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. mars 2003 #5 Del Skrevet 10. mars 2003 Jeg har også vært med de Hvite Busser til Polen. Krakow er en veldig sjarmerende by. Markedshallen er verdt et besøk. Masse fint å få kjøpt, til en billig penge! Saltgruvene var også gøy å få med seg. Men det som selvfølgelig gjorde mest inntrykk på turen var jo besøk av diverse konsentrasjonsleire. En smule ekkelt å stå inne i gasskammere, og vite hvor mange tusen som har blitt drept akkurat der du står nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni-brud Skrevet 10. mars 2003 #6 Del Skrevet 10. mars 2003 Vi drar til Krakow om 3 uker :D Gleder meg veldig!!!! Har ikke vært der på 9 år. Havært der kjempe mye, mamma er derfra. Vet om noen billige og bra hoteller i sentrum, og utenfor. Send meg en PM, så skal jeg sende deg info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå