Dorri Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hvilken foundation synes du er den beste og hvorfor? Tenkte å prøve en ny nå, men det er så vanskelig å vite hvilken man skal velge siden aller er så superbra i følge reklamene.
Gjest Deception Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Det kommer jo an på hva slags hudtype du har, og hva slags resultat du ønsker (dekkende, matt, mindre dekkende, mindre matt....), osv.
Dorri Skrevet 11. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2007 Det kommer jo an på hva slags hudtype du har, og hva slags resultat du ønsker (dekkende, matt, mindre dekkende, mindre matt....), osv. ← Når det gjelder hudtype har jeg litt tørr hud (mulig det bedrer seg litt nå når kulden er borte) Jeg ønsker også en som er dekkende, men ikke en som legger seg som et "pudderlag" utenpå huden om du forstår hva jeg mener. Når det gjelder matt og ikke er jeg ikke helt sikker. (har ikke problemer med glinsende hud) Hva er lurt å bruke nå når sommeren kommer og man blir litt brunere? Det er jo dumt da å ta på en foundation som gjør at man ser blekere ut siden det var den hudfargen man hadde når man kjøpte den. Noen gode ideer her? Er solpudder noe man da kan bruker istedenfor fondation? Hvilken type solpudder er den beste? Sorry mange dumme spm her, men har veldig liten peiling på dette og trenger virkelig noen råd. Takk til alle som gidder å svare
Sizzy Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Bruker shiseido sin, passer min hudtype perfekt! Men er du usikker kan du jo ta deg en tur til hudpleie salong, så kan de hjelpe deg! Litt dyrere, men jeg blir vertfall alltid fornøyd
gladidag Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 jeg bruker Helena Rubinstein color clone, superfornøyd med den. Har også nettopp prøvd en veldig god fra Clinique...som eg selvsagt ikke husker navnet på...var tester i et blad nå nylig så sikkert ny. Det er lurt å kjøpe to kremer...så kan du trikse og mikse etterhvert som hudfargen forandrer seg .Men ta en tur til et parfymeri og spør etter noen testere..så får du prøve kremen på etpar dager før du bestemmer deg.
cocco Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 (endret) For meg er Chanel overlegen de andre merkene på foundations. Og jeg vil spesielt anbefale deg å teste ut Vitalumiere og Pro Lumiere Disse har ulik dekkevne, men er like gode. Gir nydelig hud med lysreflekterende pigmenter, gode farger, holdbarhet, kommer på pumpeflaske etc. etc. Endret 11. april 2007 av sjarmtroll
chanell Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Ikke for å kuppe tråden men........ jeg bruker vitalumiere,men hvordan er den pro lumiere i forhold? er den for tørr hud? er den mer dekkende?
cocco Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Pro Lumière er mer dekkende og tykkere i konsistensen enn Vitalumière ja. Det sitter også veldig mye bedre/lengre. Den kan kanskje være litt vanskeligere å påføre, men det er bare en vane Man kan jo kanskje si at Pro Lumière passer godt når det er kjøligere vær, så kan man bruke for eksempel bruke Vitalumière om sommeren. Dra evnt. til et parfymeri og be om en prøve før du kjøper den, så du får testet om du liker den
Sjokoladebiten Skrevet 11. april 2007 #9 Skrevet 11. april 2007 For meg er Chanel overlegen de andre merkene på foundations. Og jeg vil spesielt anbefale deg å teste ut Vitalumiere og Pro Lumiere Disse har ulik dekkevne, men er like gode. Gir nydelig hud med lysreflekterende pigmenter, gode farger, holdbarhet, kommer på pumpeflaske etc. etc vil du anbefale denne for personer med uren hud?
chanell Skrevet 11. april 2007 #10 Skrevet 11. april 2007 Den må jeg prøve hvist den passer for meg med tørr hud? Er generelt veldig glad i Chanel sine produkter.
MBelucci Skrevet 11. april 2007 #11 Skrevet 11. april 2007 Id bare minderals er jeg veldig fornoyd med.
Gjest Blanca Skrevet 11. april 2007 #12 Skrevet 11. april 2007 Chanel Vitalumiere er favoritten min når det gjelder flytende, tradisjonelle foundations. Den er veldig bra til tørr hud og huden får en nydelig glød. Minus er dårlig utvalg i nyanser her til lands. Ellers så er jo mineralfoundation et bra valg. Jeg liker ID Bare Minerals siden den gir glød til tørr hud.
cocco Skrevet 11. april 2007 #13 Skrevet 11. april 2007 vil du anbefale denne for personer med uren hud? ← Tja, de passer nok bedre til tørr hud, de er ganske "mektige" i konsistensen. Men jeg kjenner noen som bruker den på tross av at de har en typisk uren "t-sone", og det går fint om man bruker et godt pudder over. Men man vil nok kunne kjenne at den blir litt "oljete" i problemområdet. Men jeg hadde definitivt gitt dem en sjangse og sett
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Solpudder fra loreal' Paris er veldi bra, det dekkker og varer lenge. Glam Bronze heter den som jeg bruker.
Vulpes Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Jeg liker mineralpudder-sminken fra Everyday Minerals best. Enkel å legge, ser veldig naturlig ut, ødelegger ikke huden min og jeg synes den sitter bra. Også er den billig!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #16 Skrevet 4. mars 2009 Solpudder fra loreal' Paris er veldi bra, det dekkker og varer lenge. Glam Bronze heter den som jeg bruker. synes dette er helt greit. gir ikke den optimale farge, ihvertfall ikke på meg. Bestilte netopp Chanel Vitalumiere via Ebay, den lyseste fargen 'nude'. gleder meg til å prøve. elsker produkter som gir glød! bestilte nettopp også Strobe Cream fra Mac og Meteorites fra Guerlain som også skal gi glød innenfra:) wan't wait.
stella K Skrevet 6. mars 2009 #17 Skrevet 6. mars 2009 Pro Lumière er mer dekkende og tykkere i konsistensen enn Vitalumière ja. Det sitter også veldig mye bedre/lengre. Den kan kanskje være litt vanskeligere å påføre, men det er bare en vane Man kan jo kanskje si at Pro Lumière passer godt når det er kjøligere vær, så kan man bruke for eksempel bruke Vitalumière om sommeren. Dra evnt. til et parfymeri og be om en prøve før du kjøper den, så du får testet om du liker den hva er prisen på disse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå