Eowyn Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 Noen som har vært og sett denne filmen? Elsker skumle filmer, men har hørt blandet kritikk om denne. Men tenkte at den kanskje blir litt ekstra skummel, siden det er norsk natur o.l. Det blir liksom so virkelig på en måte. Nei, tror jeg må dra på kino å se den ikveld jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2003 #2 Del Skrevet 3. mars 2003 Filmen var et eneste herlig langt GYS!! Jeg er nokså lettskremt da, men synes egentlig den var skummel hele tida. Og ja, jeg tror typen får problemer med å få med meg p åflere hytteturer, skal iallefall alrdi gå aleine på utedo igjen!! Synes også at Floberg og Joner gjorde en utmerket jobb, som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 3. mars 2003 #3 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har sett denne filmen og synes at den var veldig bra. Den var både skummel og spennende. Jeg satt helt foran og måtte holde hånda foran ansiktet et par ganger for å skjerme meg :oops: Jeg er egentlig nokså lett skremt, men venninna mi som tåler så og si alt ble skremt av denne. Anbefales virkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Høres bra ut. Skal prøve å få med meg min pysete samboer ikveld. Gleder meg! Har lagt merke til at gutter som oftes er litt mer pysete enn jenter når det gjelder skrekkfilmer...er dette tilfelle eller???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. mars 2003 #5 Del Skrevet 4. mars 2003 SOM OFTEST? :o hehehe, hva slags gutter går du sammen med da?... Hilsen MachoLasse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mars 2003 Bortsett fra deg da Lasse, tøffeste gutten i verden!!! Ja, kan du jammen si...til og med i forsvaret, og så tør han ikke se en grøsser engang...Påstår at det er så teite filmer, men tror egentlig han er litt pysete....Har hørt mange jenter som har type som ikke vil se denne typen film. Men gutter har jo lov til å blir skremt av slike filmer de også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 4. mars 2003 #7 Del Skrevet 4. mars 2003 :o :-? Jeg har aldri hørt om dette jeg... Men ser at de fleste jenter/damer jeg kjenner ikke vil være i nærheten når det er slike filmer på tv/kino... Og jeg ser gjerne slike filmer jeg ja, men blir ofte så mørkredd at jeg ikke får sove på flere døg etterpå... Men skvetter lite i stolen mens jeg ser filmen, da er de ofte kjedelige... Men ETTERPÅ... da blir JEG skremt og redd... jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvitveis Skrevet 4. mars 2003 #8 Del Skrevet 4. mars 2003 Har lagt merke til at gutter som oftes er litt mer pysete enn jenter når det gjelder skrekkfilmer Snodig, vi diskuterte det her forleden, og det ble enstemming vedtatt fordi alle involverte hadde samme erfaring: Gutter er MER pysete enn jenter (når det gjelder skrekkfilm) Gleder meg til å se filmen :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 4. mars 2003 #9 Del Skrevet 4. mars 2003 Gutter er MER pysete enn jenter (når det gjelder skrekkfilm) :o Så Nattevakten for andre gang sammen med mannen min og han var like pysete nå som sist. Tror jeg får ta med meg ei av mine tøffe venninner på Villmark 8) ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2003 #10 Del Skrevet 4. mars 2003 Det stemmer ikke hos oss at det var han som var mest redd nei. Han skvatt nok mest av at jeg hogg tak i han hver gang jeg skvatt Stakkars fyr hadde vel blåmerker på armen etterpå, godt å ha noe å holde i når det blir for skummelt vettu :o (og som sagt var denne filmen skummel i to timer!) Gjest1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 4. mars 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 4. mars 2003 Blir egentlig ikke så veldig kremt av slike filmer, i ettertid altså. Skvetter nok som en gal under filmen, men plages ikke noe særlig av den etteråp. Film er film liksom, etterpå ler jeg av hvor mye jeg skvatt og scener i filmen som bare var hysterisk skummel. Blir nok verre for dem som er plaget med mareritt og slikt da! Men er jo ikke til å spøke med da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 7. mars 2003 Var å så villmark igår, dyyyyyrisk bra!!!! En av de beste norske hittil syns jeg!!! Den var skikkelig skummel da, skvatt endel ganger... Anbefales til alle som ikke har sett den!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 6. april 2003 #13 Del Skrevet 6. april 2003 Gammel tråd dette. Og lenge siden jeg selv så filmen. Den var skrekkelig bra! Og morsom :D Var redd selv timer etter at jeg så den og lå i sengen med min kjære MEN jeg lurer på... Noen som fikk med seg hva den slutten betydde? Da Joner sa det var noe som ikke stemte og så refleksjonen av han "portmannen" i vinduet på bildet? Jeg har jo mine tolkninger da... Som at galningen måtte ha sovet et sted, spist o.l. mens de var i hytten. Var jo ingen tegn på at noen spiste og sov ved teltet? Eller var det portmannen som druknet jenten? Litt rart at hun skulle dø fordi vannet var kaldt... Noen som har noen gode tanker her som kan gi meg ro i sjelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. april 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg kom iallefall fram til det at det var han de hørte som plystret...Hørte den der plystringen hele tiden når det var skummelt. Og det var han som tok det bildet av paret, så han visste sikkert om at hun døde eller noe sånt....Men jeg synes han der mannen til hun som døde var dødsekkel!!! Når vi så han løpe rundt i skogen med den der røde kjolen....Da var det ei som ség langt ned i stolen da! Men ja, det var noe mystisk med den der portmannen, men skjønte liksom aldri hva han hadde med den døde damen å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. januar 2004 #15 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg vet at dette er en gammel, gammel tråd, men jeg så ikke Villmark før i helga - og jeg syns det var en skikkelig spennende film! MEN, jeg sitter igjen med MANGE spørsmål - og jeg håper virkelig at det er noen Kg-brukere som kan oppklare dette for meg! Slutten - hva med slutten??? Skjønte ikke hva Joner skjønte, jeg... Og alle de løse trådene, detaljene... Noen må hjelpe meg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 27. januar 2004 Lurer fortsatt på det selv jeg... Tror jeg må se filmen en gang til, å prøve å se om jeg fatter noe mer da. Men han portmannen visste nok hva som pågikk oppi skauen der... *grøss*, får frysninger på ryggen bare av å tenke på den filmen. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2004 #17 Del Skrevet 28. januar 2004 ER DET INGEN SOM KAN FORKLARE VILLMARK FOR MEG??? :o K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. januar 2004 #18 Del Skrevet 28. januar 2004 Vel, forklaring og forklaring... Trenger en selv. Mannen i rødt mistet sin kone, ikke sant. Hun druknet fordi vannet var kaldt, han ble litt skrudd og levde i fortiden -> telt, mat og klær var likt hver dag, som om han ville det skulle være som den siste dagen hun levde. Joner så på slutten av filmen på et bilde av mannen i rødt og konen. Bildet så ut til å være tatt utenfor hytten. Hvem tok bildet? Mest sannsynlig portmannen. Hva hadde portmannen med det hele å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 28. januar 2004 #19 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg tror at det er meningen at man skal få inntrykk av at "portmannen" hadde noe med det at mannen i rødt ble gal... På DVDen er det visst en alternativ slutt som gir filmen et enda mer overnaturlig preg. Uansett - en utrolig bra grøsser. Jeg satt med hendene foran ansiktet nesten hele filmen, og tittet igjennom fingrene... Tror derfor ikke jeg skal prøve meg på den en gang til - alternativ slutt eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 28. januar 2004 #20 Del Skrevet 28. januar 2004 Slik jeg forstod filmen var slik: Bildet Joner finner viser at det er portmannen som tok bildet av paret som lå i teltet. Speilbildet av fotografen, portmannen, viser seg i ruten på hytten. Paret var ved den innsjøen for om mulig finne spor av et fly som hadde styrtet der under krigen. En av det unge paret i teltet, hadde en bestefar som var i det flyet. Vel portmannen slik jeg forstod det hadde overlevd flystyrten og hadde gjort området nær sjøen til sitt. Han hadde helt fra "teamlederen" var liten holdt seg rundt vannet og terorisert alle som kom i nærheten av sjøen. Derfor sier de hele tiden ikke gå nær vannet. Det gjorde jo dette paret. Han drepte, druknet, damen og plaget han andre til han klikket. Ble gal. Joner kjente igjen portmannen som en av soldatene på bildet han så i ene boken som lå i teltet. Tror jeg. Eller er dette den alternative slutten på DVD'en....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå