IsaCathrine Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg er 18 år, 160 cm høy og tynn (litt vel tynn kanskje). Noe jeg bør gå meg? Eller IKKE bør gå med?
Gjest Dingo Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 http://www.trinnyandsusannah.com/ her finner du litt...
Gjest Frysepulver Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Man må vel bare prøve seg frem og se hva som kler en... Selv er jeg nærmere 1,70 og er i overkant tynn (fra naturens side, klarer ikke legge på meg og spiser som en hest). Lærer jo etterhvert hva man ikke kler. Jeg ser f.eks. altfor tynn ut i stram t-skjorte og stramme shorts, cap ser jeg anoretisk ut i (ikke kødd, en venninne påpekte dette og det er så sant, så sant). Føler jeg kler heldekkende klær mer (de kan være stramme, men de bør ha lag erm etc.) Har kjøpt noen tunikaer i år, de gir meg litt mer form og gleder meg til det blir varmere i været
IsaCathrine Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Sant at man bare må prøve seg frem, men syns ofte jeg oppdager litt for sent hva jeg ikke passer til å gå med! Har samme "problem" som deg. Kan spise og spise men er fortsatt like tynn, og i noen klær, f.eks. 3 kvart lange ermer på gensere, så ser jeg syk ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå