Gjest Gjest_mia_* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Kjæresten min og jeg har vært sammen i et år nå, og begge har hatt andre sexpartnere. Jeg vet at han kunne ha sex så mange ganger som sju på rad med sin eks..problemet vårt er at han kommer for tidlig, og vi får ikke muligheten til å starte på nytt...Han blir frustrert, og jeg føler ligger der og føler meg halvferdig. Vi prøver metodene med å ha pauser, ikke la det gå for fort osv...noen som har noen andre forslag/erfaringer?
Gjest Sexy Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Bedøvende krem, enten fra tube eller kondom som er innsatt med det. Har ikke prøvd, men det skal visst være effektivt. Sjekk erotikknett.no eller kondomeriet.no.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Kjæresten min og jeg har vært sammen i et år nå, og begge har hatt andre sexpartnere. Jeg vet at han kunne ha sex så mange ganger som sju på rad med sin eks..problemet vårt er at han kommer for tidlig, og vi får ikke muligheten til å starte på nytt...Han blir frustrert, og jeg føler ligger der og føler meg halvferdig. Vi prøver metodene med å ha pauser, ikke la det gå for fort osv...noen som har noen andre forslag/erfaringer? ← Hva er snitttiden til menn da? 12.5 sek+ siden du er halvferdig som du sier, er ikke problemet at forspillet er for kort? kvinner trenger tid. menn trenger 15-20 min før de er klar igen. Om du ligger der skuffet og han forventer at han SKAL være klar, så er det rimelig at den ikke vil.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Hva er snitttiden til menn da? 12.5 sek+ siden du er halvferdig som du sier, er ikke problemet at forspillet er for kort? kvinner trenger tid. menn trenger 15-20 min før de er klar igen. Om du ligger der skuffet og han forventer at han SKAL være klar, så er det rimelig at den ikke vil. ← Jeg er mann. Min "snittid" er 20 minutter, er minst like treg som en kvinne. Så det er forskjell på menn. Jeg ville tro at bruk av kondom er det mest effektive for å sinke alle menn som går av for fort.
Jalp Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 (endret) Kjæresten min og jeg har vært sammen i et år nå, og begge har hatt andre sexpartnere. Jeg vet at han kunne ha sex så mange ganger som sju på rad med sin eks..problemet vårt er at han kommer for tidlig, og vi får ikke muligheten til å starte på nytt...Han blir frustrert, og jeg føler ligger der og føler meg halvferdig. Vi prøver metodene med å ha pauser, ikke la det gå for fort osv...noen som har noen andre forslag/erfaringer? ← Grunnen til at han er frustrert er at "alle" sier at han kommer "for tidlig". Han oppfatter det som et nederlag, og etterhvert kan dette bli så stort et problem at han vegrer seg mot å ha sex. Det er viktig at Gjest_mia forstår at det ligger et ganske ødeleggende potensiale i dette. En mann som kommer før kvinnen får alltid skylden for det som ikke fungerer i et seksuelt forhold. Men det er da like mye kvinnen som kommer for sent. For hvem har vedtatt at det er kvinnen som har rett til å definere hva som er sent eller tidlig? Poenget er at dere er usynkrone, og det er en utfordring dere har sammen. Hadde rollene vært byttet om ville kvinnen blitt tiljublet fordi hun er så "flink" til å få orgasme. Ganske idiotisk, eller hva? En orgasme bør aldri bli noe man bør frustreres eller skamme seg over. Ting er som de er, og mannen din er veldig flink til å få orgasme raskt. Utfordringen til gjest_mia og mannen hennes er at de tilpasser sin seksualitet i forhold til de rådende forhold. Og det betyr ikke nødvendigvis at det kun er han som skal lære seg å undertrykke sin nytelse og orgasme. Endret 11. april 2007 av Jalp
Annie70 Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Jeg vet jo ikke noe om tidsperspektivet her, men om han feks bruker 10 min og du bruker 20 min. Hva om han da gir deg annen type behandling i 10 min slik at du nærmer deg? I så fall vil 10 min være mer enn nok Dette er selvfølgelig noe forenklet sagt, men det bør være mulig å finne en løsning som passer dere begge.
Gjest glamourgirl Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Jeg er mann. Min "snittid" er 20 minutter, er minst like treg som en kvinne. Så det er forskjell på menn. Jeg ville tro at bruk av kondom er det mest effektive for å sinke alle menn som går av for fort. ← Altså, jeg trenger ikke tjue minutter på å komme. Så det er forskjell på kvinner også, gitt... (dette kun til info)
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2007 #8 Skrevet 11. april 2007 Herregud jeg kan komme på sekuner jeg da! Så i vårt forhold er det omvendt. Jeg kommer men ikke han !
Gjest koosejenta Skrevet 14. april 2007 #9 Skrevet 14. april 2007 Grunnen til at han er frustrert er at "alle" sier at han kommer "for tidlig". Han oppfatter det som et nederlag, og etterhvert kan dette bli så stort et problem at han vegrer seg mot å ha sex. Det er viktig at Gjest_mia forstår at det ligger et ganske ødeleggende potensiale i dette. En mann som kommer før kvinnen får alltid skylden for det som ikke fungerer i et seksuelt forhold. Men det er da like mye kvinnen som kommer for sent. For hvem har vedtatt at det er kvinnen som har rett til å definere hva som er sent eller tidlig? Poenget er at dere er usynkrone, og det er en utfordring dere har sammen. Hadde rollene vært byttet om ville kvinnen blitt tiljublet fordi hun er så "flink" til å få orgasme. Ganske idiotisk, eller hva? En orgasme bør aldri bli noe man bør frustreres eller skamme seg over. Ting er som de er, og mannen din er veldig flink til å få orgasme raskt. Utfordringen til gjest_mia og mannen hennes er at de tilpasser sin seksualitet i forhold til de rådende forhold. Og det betyr ikke nødvendigvis at det kun er han som skal lære seg å undertrykke sin nytelse og orgasme. ← heelt enig med deg her,hvem er det som sier at mannen ikke skal komme for fort,jo media skaper en prestasjonsangst for gutter og menn og prøver å lære dem å holde igejn...Per sonlig så syns jeg det er vranglære,det er jo forskjell på folk!...Selv er jeg snar å komme og jeg liker også en mann som kommer fort,tenner på at han spruter fort,og man har jo hender,tunge man kan bruke hvis man vil
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2007 #10 Skrevet 15. april 2007 Her er noe som virker ...prisippet er å gjøre mannen tregere... og kvinnen raskere. Men det viktigste er teamwork.. Snakk sammen og fortell hva som er godt, ikke slukk lyset og ha det moromt i sengen ikke alvorlig Tregere mann 1. Alkohol øker lysten og nedsetter evnen. En god middag med vin og en extra cognac til ham (og lite/ingenting til henne) vil gjøre ham tregere og kunne bryte den psykiske forventingen om å komme fort. Faren er selvsagt å gjøre alkoholiker av kjæresten. Poenget er å få oppleve at man kan vare lenge..og få tro på det 2. En kjapp en på formiddagen gir en lengre en på ettermiddagen...(evt en kjapp en i dusjen og en lang en i sengen) 2. Kondom nedsetter følsomheten. 3. Jevnlig sex, dvs ikke la trykket bygge seg opp. Gi feks munn/hånd hjelp når hun har mensen. En slik "tjeneste" vil også fjerne forventingpresset og lære ham å slappe av under sex, og kjenne etter at han ikke må komme med en gang.. (minner om start stop teknikk) 4. Runker han for mye i tide og utide på egenhånd "lærer" han seg til å komme fort.(Alle gjør det selv om de har partner) 5.Medisiner. Moderne lykkepiller som Seroxat har som bivirkning at de utsetter/forhinder ejakulasjon/orgasme. Legen Ken Purvis kjører( i følge annonse i VG 2005) forsøk med modifiserte lykkepiller for å forlenge menns utholdenhet. Men lykkepiller kan ha skumle bivrkninger på psyken så ikke fake depresjon for å få det. 6. Tiden øker med alderen men det er liten trøst nå... 7. Forspill med for mye teasing og kjæling med hans penis ham gjør ham sprengefærdig, forspill er kanskje mest for damas skyld, ? Og det forspillet begynner med oppvasken på kjøkkene.. 8. Ikke la ham komme inn i deg før han har drevet deg til vannvidd, nær orgasme med annen kjæling, og da skal han gjøre det laaangsomt Hva som tenner kvinner best vet dere selv, men penis er ikke det eneste lemmet som kan tilfredstille en dame.. og man bør ikke fovente at kun penisen alene skal gi henne orgasme.. Er han "ferdig" bør han jo ikke la henne ligge der alene, bruk hender, munn og fantasi..og kos videre.. la ham også kose med deg og gi deg orgasme uten at han må komme inn i deg. Hvis dere kjæler slik at kan kan du kan oppnå orgsme uten penisaktivitet er ikke "nederlaget " så stort og fokuset på tidlig sædavgang avtar. Det hjelper Etter at evt forspill er over og han er i henne så vil samtidig stimulering av hennes clitoris være til hjelp, og ikke være flau for å la henne stimulere seg selv ( stlillingene kan gjøre det krøkkete å komme til for menn, og kvinner kan det best selv ( da kan det gå på 10 sekunder) da blir det lettere å time det, slik at hun kommer før og han ikke må holde seg så lenge...se punkt 8. Snitt samleiet er i følge EU statistikk 2 minutter og 10 sekunder, mens jeg brukte 15 sekunder som 17 åring, og så har alder og poengene over brakt oss godt over snittet nå, men aldri 20 minutter da hadde vi mistet piffen underveis tror jeg lykke til
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 15. april 2007 #11 Skrevet 15. april 2007 Takk for gode råd, folkens! Han vet at jeg ikke forventer noen ting, men han er skuffet over seg selv. Vi har som oftest lange forspill, for det gjør meg nærmere orgasme, slik som dere også sier.. Lykke til alle andre som har lært noe av dette emnet, bare skriv mer her, så vi får enda flere gode råd.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 la nå han bare slikke deg eller noe til du får orgasme, så kan han med god samvittighet komme fort inni deg etterpå. Da har på en måte gjort jobben sin, og trenger ikke sitte igjen med dårlig følelse etterpå! Prøv det!
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 16. april 2007 #13 Skrevet 16. april 2007 Er jo det at han ikke kan komme inn i meg etterpå...for han er jo allerede "ferdig"...er jo det som er problemet;)
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2007 #14 Skrevet 16. april 2007 Er jo det at han ikke kan komme inn i meg etterpå...for han er jo allerede "ferdig"...er jo det som er problemet;) ← Han kommer vel ikke uten berøring?Han kan vel berøre og kose meg deg til du kommer, så kan han penetrere deg etterpå??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå