Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar meg stadig i å oppleve at jeg har vært altfor naiv overfor kvinner. På et forum som dette tør mennesker å fortelle om hva de faktisk tenker og gjør. Ting som ofte ikke kommer så godt fram i lyset.

Denne "mørke siden" er deprimerende lesning. Toppen av alt tror jeg må ha vært dette:

Dette er et spørsmål til alle dere som har vært utro. Brukte dere kondom under sidespranget slik at dere ikke utsatte deg selv eller fast partner for smitte?

Noen ganger med, noen ganger uten.  Det var best uten. :)

Jeg ble skikkelig uvel da jeg leste dette. Det er sikkert mange som har gjort som dette "Gjesten", og det får meg til å miste totalt troen på andre mennesker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nemlig
Skrevet
Denne "mørke siden" er deprimerende lesning. Toppen av alt tror jeg må ha vært dette:

Jeg ble skikkelig uvel da jeg leste dette. Det er sikkert mange som har gjort som dette "Gjesten", og det får meg til å miste totalt troen på andre mennesker.

Jeg ble også uvel da jeg leste dette (såfremt det virkelig var et seriøst innlegg, da). Men det får meg ikke til å miste troen på mennesker på noen som helst måte. Det at det finnes individer som opptrer helt bedritent, betyr heldigvis ikke at alle er sånn. :)

(Det er vel snakk om et veldig lite mindretall, vil jeg tro.)

Skrevet

Du er passe naiv hvis du tror at tilfeldige innlegg på et internettfora beskriver alle kvinner. Det finnes selvsagt mennesker som gjør umoralske ting, men hvis du tror at alle mennesker er onde, så ligger nok snarere problemet hos deg og ditt menneskesyn.

Sagt på en annen måte, om alle mennene var slik som KG-mennene, så hadde jeg konvertert for lengst...

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg tar meg stadig i å oppleve at jeg har vært altfor naiv overfor kvinner.

For hver kvinne som har vært med på utroskapssex uten kondom, så er det vanligvis en mann som har gjort det samme, med unntak av noen som har hatt utroskapssex med en kvinne. Mister du troen på menn også?

Jeg tror fullt ut at det er mulig å være, og å ha, en trofast partner :)

Skrevet

Ja, du er naiv hvis du tror at en enkeltpersons handlinger er representative for flertallet av befolkningen.

Skrevet

Ja og jeg er ja sjokkert og direkte rystet over det menn mener i tråden svar fra menn!

Er alle menn sånn ja da melder jeg meg ut av samfunnet!

Skrevet

Til valentinos forsvar så nevner han ikke med et ord at det er "kvinner" han mister troen på ,men mennesker! Eller er det enkelte her som mener at menn ikke hører til sistnevnte kategori? Noen ganger er svarene her veldig preget av hylekor-mentalitet.

Gjest Gjest_bea_*
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Jeg har hørt om en mann som voldtok og drepte ei lita jente, så nå har jeg mistet troen på alle menn.

Skrevet
Til valentinos forsvar så nevner han ikke med et ord at det er "kvinner" han mister troen på ,men mennesker! Eller er det enkelte her som mener at menn ikke hører til sistnevnte kategori? Noen ganger er svarene her veldig preget av  hylekor-mentalitet.

Jeg tar meg stadig i å oppleve at jeg har vært altfor naiv overfor kvinner.

Hylekor? Tja, som man spør så får man svar.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Til valentinos forsvar så nevner han ikke med et ord at det er "kvinner" han mister troen på ,men mennesker! Eller er det enkelte her som mener at menn ikke hører til sistnevnte kategori? Noen ganger er svarene her veldig preget av  hylekor-mentalitet.

Hvis det er mitt innlegg du kritiserer her, kunne du vel også lest det jeg direkte siterer at han skriver? Og svart under ditt nick?

Skrevet
Noen ganger med, noen ganger uten.  Det var best uten. :)

Jeg tar meg stadig i å oppleve at jeg har vært altfor naiv overfor kvinner. På et forum som dette tør mennesker å fortelle om hva de faktisk tenker og gjør. Ting som ofte ikke kommer så godt fram i lyset.

:legrine:

Det var jeg som skrev det. Jeg er mann. Da jeg la på det søte smilet regnet jeg med reaksjoner, men ikke fra den kanten. :sjarmor:

Skrevet
Det var jeg som skrev det.  Jeg er mann.  Da jeg la på det søte smilet regnet jeg med reaksjoner, men ikke fra den kanten. :sjarmor:

:hoho::legrine:

Ja, nå har jeg mistet troen på menn, altså. :ler:

Skrevet
For hver kvinne som har vært med på utroskapssex uten kondom, så er det vanligvis en mann som har gjort det samme, med unntak av noen som har hatt utroskapssex med en kvinne. Mister du troen på menn også?

Nå er du passe naiv. Skjønner du ikke at Gjesten ovenfor er en av de sjeldne mennene som er med på utroskapen? 100 utro kvinner = én utro mann. Tøyter, vet du.

*drukner i KG-klisjeer*

Skrevet
:hoho::legrine:

Ja, nå har jeg mistet troen på menn, altså. :ler:

Neida, vi er så snille så. :engel:

:twisted:

Skrevet

Jeg mister ikke troen på menn fordi jeg alltid har visst hvordan de er.

Men jeg har hatt ett håp om at kvinner har litt bedre moral. Som en motpol til menn. Dette er ikke diskriminering.

Skrevet
Du er passe naiv hvis du tror at tilfeldige innlegg på et internettfora beskriver alle kvinner.

Nå viser også statisikk at en svært stor andel av begge kjønn har vært eller er utro på ett eller annet tidspunkt i livet. En skal ikke se bort i fra at også de synes det var best og mest spennende uten kondom. Tanken på dette gjør meg uvel.

Gjest Nemlig
Skrevet
Nå viser også statisikk at en svært stor andel av begge kjønn har vært eller er utro på ett eller annet tidspunkt i livet. En skal ikke se bort i fra at også de synes det var best og mest spennende uten kondom. Tanken på dette gjør meg uvel.

Men kan du ikke bare leve i sølibat, da? Det er da ingen som tvinger deg til å ha noe med kvinner å gjøre. :)

Skrevet
Men kan du ikke bare leve i sølibat, da? Det er da ingen som tvinger deg til å ha noe med kvinner å gjøre. :)

Hold deg til saken, og ikke bruk hersketeknikker for å spore av tråden.

Skrevet

Utroskap er ingen hyggelig tanke, det skjønner jeg godt.

Nå vet jeg ikke hvilke tall du opererer med, men jeg har lest fra flere mer eller mindre pålitelige kilder at hver tredje kvinne har vært utro i løpet av sitt liv. Det betyr at det fortsatt er 2/3 som aldri har vært utro.

Personlig synes jeg ikke at 30 % er et så høyt tall med tanke på at det er livstidsprevalens...

Gjest Nemlig
Skrevet
Hold deg til saken, og ikke bruk hersketeknikker for å spore av tråden.

Jeg holder meg til saken. Den var nemlig at du har mistet troen på kvinner fordi du hadde lest et innlegg av en person du antok var en kvinne. (I ettertid viste det seg imidlertid at innlegget var skrevet av en mann, men da vred du det rundt til at det også gjelder for kvinner.) Uansett sier du at du har vært naiv og derfor har mistet troen på kvinner. Da synes jeg at det er et godt forslag, og en logisk konsekvens, at du kan leve i sølibat. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...