Gå til innhold

fest med kostymer. maling til hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene skal ha en fest hvor de skal kle seg ut. Fnnes det noe farver som man kan farve striper i håret, som kan vaskes ut etter festen?

i tilfelle hvor/hva/pris.

Blir vel dyrt å gå til frisøren, dessuten sitter jo de lenge i.

kan man bruke vannfarver? Hvordan blir det i så tilfelle å gre det etter det er tørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker vi brukte kreppapir, fuktet dem og hadde det i håret. Om det var smart eller sunt for oss, det vet jeg ikke. Men det gikk i allefall ut igjen med en vanlig hårvask:)

Ellers så bruker frisørene en farge fra tuber, når de stasher småbarna her.

Skrevet

Vi fremførte en sang fra Fraglene (!) da jeg gikk på barneskolen, og da ble det kjøpt inn fargespray som la seg som et pulverlag utenpå håret. Tror det ble handlet inn i lekebutikk. Håret ble stivt som fy mens sprayen var i, men det var ikke noe problem å vaske ut, og håret ble normalt etterpå. ;) Men - dette var på midten av 90-tallet en gang, så jeg har ingen anelse om det fortsatt er å få tak i.

Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet
Vi fremførte en sang fra Fraglene (!) da jeg gikk på barneskolen, og da ble det kjøpt inn fargespray som la seg som et pulverlag utenpå håret. Tror det ble handlet inn i lekebutikk. Håret ble stivt som fy mens sprayen var i, men det var ikke noe problem å vaske ut, og håret ble normalt etterpå. ;) Men - dette var på midten av 90-tallet en gang, så jeg har ingen anelse om det fortsatt er å få tak i.

De finnest enda :)

Her har de det både på ringo og brio :)

Skrevet

standard har sikkert også, om du bor i oslo-området

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...