Crianza Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg har naturlig liten munn og forholdsvis smale lepper, og vurderer nå om jeg skal forstørre de :klø: Vet at det er muligheter med restylane (som gir forholdsvis kortvarig effekt) og perlane ( som gir litt lengre effekt på ca 6 mnd). MEN lurer på om noen har erfaring fra permanent forstørrelse? Ble dere i så fall fornøyd med resultatet, og hvor fikk du utført behandlingen? Vet jo ikke engang hva denne behandlingen heter, eller hvem som utfører slike inngrep jeg Og ikke minst: Hva koster det? Håper noen har meneinger og erfaringer å dele med meg
Gjest Fruktfat Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 jeg tror ingen anbefaler permanent forstørring. lurer på om det er silikon som blir brukt da, det ble brukt før ihvertfall. men det kan klumpe seg, er vel derfor det ikke anbefales mer. hadde jeg vært deg -og vært så tørr og turt det her - hadde jeg brukt f.eks restylan først for å se hvordan det blir, fordelen er jo at det forsvinner om du ikke synes det blir bra (som f.eks jessica simpson). restylan koster 4200 for 1ml sprøyte om jeg ikke husker feil.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 hei jeg har tatt både restylane og perlane. Av de to anbefaler jeg perlane for det varer lenger. Et permanent stoff man kan ta i leppene heter artecoll og har funnes på markedet i ca tolv år. Man vet derfor ikke hva som vil skje etter tolv år er gått. Noen sier det er fare for at kroppen vil prøve å skille ut stoffet og at det da vil klumpe seg og man får bittesmå kuler i leppene. Artecoll består av 92 eller 97 prosent vann og resten en bindeveske som gjør at det holder seg på plass. det koster rundt 4000 og kan taas på noen kirurgiske klinikker. Jeg har selv tenkt lenge på å ta dette da jeg var svært fornøyd med perlane, men nå er jo den forsvunnet. Man kan også ta fettransplantasjon til leppene, men dette koster rundt 10 000 og er mye mer komplisert + at hvis man da går ned eller opp i vekt vil kanskje den ene delen av leppen bli større eller mindre. Jeg tror det er vanskelig å anbefale eller fraråde sånne ting for det kan jo selvfølgelig gå galt, eller det kan gå bra. Jeg tror nok jeg kommer til å gjøre det å håpe på det beste. 97 prosent vann kan da ikke skade meg? :S håper det var til litt hjelp ..
Nana Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Jeg har brukt restylane flere ganger. Kroppen danner tilslutt bindevev rundt slik at du får en permanent effekt. Vet ikke hvor du bor men i Oslo og Asker er det salonger som har Aquamid - dette er permanent. Vet at flere av glam-modellene i Norge har Aquamid.
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg har restylane, jeg er kjempefornøyd!! Hadde komplekser for den smale overleppen min.Er så glad jeg tok det, bare dumt det forsvinner etterhvert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå