Gå til innhold

fôr til liten hund

Anbefalte innlegg

Gjest miobell
Skrevet

leste emnet under vedr. for til hunder vog hadde tenkt skrive inn der, men fant ut at hadde mer jeg lurte, så bestemte meg for å legge inn et eget emne.

min 16uker gamle valp fôres med Royal Canin mini - junior.

Dette pga. fikk anbefalt av oppdretter og føltes naturlig fortsette på det han hadde brukt.

ser fler her inne snakker om hvor ofte deres valper har avføring. Det kommer fram at avføring en gang om dagen er svært ofte .. nå regner jeg med at dette gjelder voksne hunder.

Vår pomeranian gutt kan gjerne ha avføring opp til 3 ganger daglig. Er dette unormalt ofte? Kan valg av fôr ha stor innvirkning på hvor ofte han gjør fra seg?

Hunden virker rask og pigg elles og akkurat passe stor, så ingenting å utsette på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
leste emnet under vedr. for til hunder vog hadde tenkt skrive inn der, men fant ut at hadde mer jeg lurte, så bestemte meg for å legge inn et eget emne.

min 16uker gamle valp fôres med Royal Canin mini - junior.

Dette pga. fikk anbefalt av oppdretter og føltes naturlig fortsette på det han hadde brukt.

ser fler her inne snakker om hvor ofte deres valper har avføring. Det kommer fram at avføring en gang om dagen er svært ofte .. nå regner jeg med at dette gjelder voksne hunder.

Vår pomeranian gutt kan gjerne ha avføring opp til 3 ganger daglig. Er dette unormalt ofte? Kan valg av fôr ha stor innvirkning på hvor ofte han gjør fra seg?

Hunden virker rask og pigg elles og akkurat passe stor, så ingenting å utsette på det.

Husk "Babydyr" gjør fra seg oftere enn voksne...akkurat som mennesker... Tror ikke 3 g daglig er unormalt. Tror heller ikke at det er bra hvis hunden ikke gjør fra seg hver dag. Syns av erfaring det er unormalt.

Skrevet (endret)

ps. Royal canin sies å være et bra fôr til små hunder... Selv er jeg veldig fornøyd med Hills, men så er jo ikke hunden vår så liten da (beagle)...

Endret av gizmoo
Gjest Bodillen
Skrevet

Vi bruker samme fòr som deg til vår miniatyrhundevalp. Hun bæsjet gjerne opptil 3 ganger om dagen til å begynne med, nå er det vanligvis 2 ganger pr. dag. Hun er snart 7 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...