Gjest Tirlittan Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 I dag fant jeg ut at jeg orker ikke mer.Det er knusende.Jeg har gjort så godt som jeg kan,jeg studerer og jobber hver 3.helg og jobber litt i tillegg 1 gang i uka.Men nå har jeg kommet mot veggen,jeg klarer ikke mer..Jeg kan ikke sove lenger(noe jer har aldri hatt problemer med før),jeg har hodepine hele tiden,nakken og skuldrene er stive,ryggen er helt ødelagt etter jeg har jobbet hele helgen. Jeg kan ikke slutte å jobbe-regningene må betales,hva kan jeg gjøre nå?? Jeg har vært utkjørt før men nå er jeg helt håpløs,jeg er så trøtt at jeg faktisk hører lyder,men kan ikke sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Du må ta en tur til legen din og få deg en sykemelding og en rekvisisjon til psykomotorisk behandling ! Lykke til og ta det med ro noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Takk.Det hjalp så mye å skrive om det,fikk det ut liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg kan sette meg inn i hvordan du føler deg. Har nesten vært der selv. Gå til legen og sett av tid til deg selv. Egen helse er det viktigste, lytt til kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 5. mars 2003 #5 Del Skrevet 5. mars 2003 Du trenger virkelig ro og fred for deg selv. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Du vil, men klarer ikke. Det gjør vondt, og du vil aller helst ligge deg ned i sengen, lukke øynene, gi slipp på alt. Sovne, forsvinne. Ikke våkne. Slappe av. Vel, slappe av MÅ du. Å være utbrent er ikke noe som kan foregå over lengre tid. Du bør sykemelde deg fort som fy, få snakket med noen, få slappet av. Det ordner seg nok med tiden, selv om det mens det holder på er direkte jævlig, slapp av, det ordner seg nok, skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 5. mars 2003 #6 Del Skrevet 5. mars 2003 Synes det de andre her sier er veldig fornuftig: GAA TIL LEGEN!! Det er i slike tilfeller man blir sykemeldt, du sier jo selv at du har møtt veggen... og ikke bekymre deg for regningene, du faar lønn selv om du er sykemeldt. Jeg hadde problemer med aa slappe av selv en periode, og prøvde yoga med hell -kanskje det er noe for deg ogsaa? (jeg fikk student-rabatt og det var ikke spesielt dyrt heller). Ta vare paa deg selv Ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå