Gjest Tirlittan Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 I dag fant jeg ut at jeg orker ikke mer.Det er knusende.Jeg har gjort så godt som jeg kan,jeg studerer og jobber hver 3.helg og jobber litt i tillegg 1 gang i uka.Men nå har jeg kommet mot veggen,jeg klarer ikke mer..Jeg kan ikke sove lenger(noe jer har aldri hatt problemer med før),jeg har hodepine hele tiden,nakken og skuldrene er stive,ryggen er helt ødelagt etter jeg har jobbet hele helgen. Jeg kan ikke slutte å jobbe-regningene må betales,hva kan jeg gjøre nå?? Jeg har vært utkjørt før men nå er jeg helt håpløs,jeg er så trøtt at jeg faktisk hører lyder,men kan ikke sove.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Du må ta en tur til legen din og få deg en sykemelding og en rekvisisjon til psykomotorisk behandling ! Lykke til og ta det med ro noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Takk.Det hjalp så mye å skrive om det,fikk det ut liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brum Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg kan sette meg inn i hvordan du føler deg. Har nesten vært der selv. Gå til legen og sett av tid til deg selv. Egen helse er det viktigste, lytt til kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…