Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Tittelen sier vel det meste.. Hvor lang tid tok det før dere ble kjærester og hvordan formaliserte dere dette? Bare "vet" man eller avtaler man? Hvor lang tid bør være lang nok tid for å finne ut om en vil være kjærester eller ikke?
Gjest StockDama Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 så lang tid du trenger på å finne det ut, ikke mer eller mindre, noen bruker 1 time, noen bruker 1 år... jeg og typen bare visste det..så det ble bare sånn.
Grønt blad Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg var usikker, så jeg spurte om vi var sammen. Følte det var utrolig flaut da, men angrer selvfølgelig ikke. Har det veldig bra
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Dater en fyr som vil ta ting saakte... Ikke rushe noe liksom. Blir utrolig usikker av det, har møttes masse masse i to måneder nå, og skjønner ikke at det skulle være så big deal å bli sammen når vi likevel er sammen så og si hele tiden. Gidder ikke å henge rundt som et annet nek i flere måneder til bare fordi han har "brent seg"..huff..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg var usikker, så jeg spurte om vi var sammen. Følte det var utrolig flaut da, men angrer selvfølgelig ikke. Har det veldig bra ← Samme her
Gjest Tweek Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Vel, for oss tok det 2 uker, og vi har nå vært sammen i 1 år og 3 mnd Og han spurte, jeg syntes det var dødsøtt :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå