Gå til innhold

bestille kjole på salong for prøving

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har valgt ut min kjole på nett (maggie sottero, yvette) og vert i salongen og hørt om de har fått den inn.

de hadde fått inn 2007 kolleksjonen men ikke akkurat min kjole!

da måtte jeg bestille den hos dem, og vente 5-6 mndr.

men tenk om den ikke passer akkurat min kropp? jeg må jo kunne prøve den uten og betale for den?

må jeg kjøpe den om jeg bestiller den inn hos dem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Jeg tror jeg hadde ringt andre salonger i nærheten for å se om noen av de har den inne slik at du kan få prøvd den.

Gjest Revenka
Skrevet

Kjempefin kjole forresten. Hvilken fargenyanse ønsker du på kjolen, og hvilken farge på båndet rundt midjen?

Skrevet

Ei veninne av meg falt også for en kjole på internett, og da bestillte salongen den inn for henne mot et depositum. Tror det hun betalte til de kunne gå inn i en annen kjole på salongen dersom hun ikke ville ha den de bestillte inn til henne. Vet ikke om det kan være aktuelt for deg, men det var en måte å løse det på. Er ellers helt enig i at det er lurt å prøve den på, jeg falt i utgangspunktet for en Benjamin Roberts brudekjole som desverre så fæl ut på meg,og endte opp med en Maggie Sottero som jeg er kjempe fornøyd med :)

Lykke til!

Skrevet

det er det som er problemet, det er ingen andre i byen der jeg bor som har maggie sottero! :grine:

kjolen min skal være hvit med svart sløyfe som på bildet, hele mitt bryllup kommer til og gå i hvitt med svarte detaljer

jeg skal ha dette og denne.

og kjolen min ser slik ut

invitasjonen min ser slik ut

og kaka ser slik ut.

hvitt og svart :)

Gjest Revenka
Skrevet

Veldig stilig!! Ring salongen og spør hvordan de gjør det der :)

Skrevet

Veldig pen kjole. Det må da finnes en halterneck kjole i omtrendt samme fasong du kan prøve slik at du får se sånn ca hvordan kjolen blir på deg?

Jeg ville spurt i salongen....akkurat slik du spurte oss...enkeltog greit.

I en salong jeg var sa hun (det gjalt riktignok leie) at hvis jeg ønsket å leie der betalte jeg depositum og valgte kjole...men om jeg ombestemte meg senere var det ikke noe problem å "flytte depositummet" over til den liksom. Skjønner at det ikke blir helt det samme..men de har garantert fått spøsmålet før og har helt sikkert en prosedyre på hva de skal gjøre :)

Lykke til!

Skrevet

Du har da masse tid enda, hvis du ikke skal gifte deg før om 1,5 år. Kan hende planlegger du å reise til Oslo eller noe i løpet av dette året, da kan du jo prøve den der, eller et annet sted hvis du skal ut og reise. Ikke noe å stresse med i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...