Chans Skrevet 10. april 2007 #1 Del Skrevet 10. april 2007 Beklager hvis dette virker som dumme spørsmål. Jeg har lett litt uten å finne svar på universitetets eller Samordna Opptaks hjemmesider, men jeg har ikke spurt noen rådgivere eller noe ennå (og håper jeg slipper det hvis noen her kan svare ). Må jeg sende en søknad for hvert år av en bachelorgrad? Jeg er usikker på om jeg må søke opptak til andre året av bachelorgraden min i år eller om jeg automatisk kan gå alle tre årene når jeg først har kommet inn på et bachelorstudium. Hvordan og når må jeg søke om å kunne "konte" en eksamen? Jeg strøk i et fag i år. Nei, det er ikke akkurat vanlig prosedyre for meg, jeg er vant til å få B'er, noen A'er og et par C'er. Jeg fikk bare beskjed om at jeg ikke har bestått eksamen, men finner ingen opplysninger om hvorvidt jeg kan ta den på nytt i sommer eller må melde meg opp i faget på nytt denne høsten. Takk på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 10. april 2007 #2 Del Skrevet 10. april 2007 Har du kommet inn på en bachelor så er det for alle tre årene. Ang. stryk på eksamen så må du høre med faglig leder/se info heftet dere fikk ved skolestart for det gjøres forskjellig på forskjellige fag og studiesteder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 10. april 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 10. april 2007 Takk skal du ha, liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå