Devana Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Noen som har erfaringer med kaldvoks (sånne strips)? Funker det?
Gjest Blaze Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Synes det var bare kliss... Mye av voksen satt igjen på legene etterpå og stripsene tok ikke alt.
dront Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Jeg har også dårlig erfaring med kaldvoks. Vondt (mer som lim eller plaster enn varm voks), klissete og dårlig resultat. Synes epilering funker bedre enn varmvoks, har aldri prøvd å vokse i salong.
IsaCathrine Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Dårlig erfaring med kaldvoks. Syns ikke den klarte å ta alle hårene. Varmvoks derimot har jeg god erfaring med.
Gjest Veronica Mars Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Jeg har bra erfaring med kaldvoks jeg, bruker det rett som det er. Synes varmvoks blir altfor klissete, men med kaldvoks blir all voksen sittende fast på stripsen hvis man gjør det på riktig måte.
Arkana Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Som de fleste andre her har jeg dårlig erfaring med kaldvoks. Den lugger litt, men det verste er at den får ikke med seg alt. Bortkastet rett og slett. Varmvoks er nok litt mer styr og kliss, men der får du i det minste festet stripsene godt og den drar med seg alle hårene på én gang slik at det ikke gjør vondt og du slipper å gå over en gang til.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Jeg har bra erfaring med kaldvoks jeg, bruker det rett som det er. Synes varmvoks blir altfor klissete, men med kaldvoks blir all voksen sittende fast på stripsen hvis man gjør det på riktig måte. ← Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå