MellonCollie Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Sitter og titter på hvor mye penger bryllupet kan komme på, og ser at det ene lokalet vi har titta på kommer til å bli veldig dyrt. Så da lurer jeg på - er det noen som har forslag på selskapslokaler i enten Sarpsborg, Fredrikstad eller Halden? Kommer i utgangspunktet til å være rundt 70 gjester. Fint om noen kan komme med forslag.... Jeg bor ikke hjemme for tiden og det står litt stille for meg
liv Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 I fredrikstad så er det Elingaard, Driver'n i Onsøy, Old Fellow og flere andre nærmere byen
Nine Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Bor i Halden og her har du for eksempel; Kongshallene, Halden Klubb, Berga selskapslokaler, Fredriksten Kro og Knivsø. (Sistnevnte er kanskje ikke helt egnet for så mange personer.) Du kan jo også leie en hytte, men da må man jo ordne alt selv. (Venås hytta, Høiås hytta, Ormtjern og Erte hytta.) Det var de jeg kom på i farten.
Mrs B Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 (endret) Det er ei liste som ligger på Fredrikstad kommunes sider over selskapslokaler. Du går inn her på deres sider. Så inn på servicetorget, derfra inn på linken på venstre side som sier"ofte stilte spørsmål", og under der ligger selskapslokaler. Ei lang liste!! Endret 11. april 2007 av Brud
MellonCollie Skrevet 11. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2007 Takk for svar! Det er kongshallene jeg har tittet litt på, er jo så utrolig fint på festningen! Fredriksten Kro, er det den røde kafeen med en gang du kommer opp til festningen..? Skal titte litt mer på de andre stedene dere har nevnt - mange gode forslag! Kunne gjerne tenkt meg gamlebyen i fr.stad eller festningen i halden altså..
Nine Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Ja, Fredriksten Kro er den røde "kafeen" Kongshallene er utrolig flott, skal ha bryllupsfesten der selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå