Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 20 år da jeg møtte min første kjærlighet. Vi var ilag i et og et halvt år før jeg gjorde det slutt med han. Et år senere fant jeg en ny. Vi har vært ilag i snart et og et halvt år nå. Men problemet er at jeg har begynt å tenke på min første igjen....Lurer på hvordan det hadde gått om vi ble ilag igjen. Om grunnen til at det ikke funket første gangen var at jeg var nysgjerrig på andre. Hadde jo ikke vært ilag med noen andre enn han. Nå har jeg på en måte vært en tur på "den andre" siden...

Kjenner jo at følelsene for han enda er der, å jeg blir glad når jeg tenker på han...

Er det mange andre her som har gått tilbake til en de har vært ilag med før, og funket det bedre enn første gangen...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør deg selv hva som var grunnen til at det ble slutt. Var det kun det at du var nysgjerrig? Er det han du vil være sammen med eller er det den romantiske tanken om å være med din første hele livet som frister? Husk ihvertfall at du kan bli skuffet om du idealiserer han og finner ut at han er jo akkurat sånn som før.

Skrevet

Jeg er 20 nå, og er sammen med ham jeg vet jeg skal tilbringe resten av livet mitt med. Han var tidligere sammen med ei som gjorde nettopp som deg, og nei, hun fikk ham ikke tilbake. Du har hatt sjansen din, dessverre...

Skrevet

De der "enn hvis" tankene er rett og slett forjævlige. Tror kanskje vi bør bli flinkere til å innse at er det over så er det over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...