Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. overskriften sier det meste. Vi havner nesten alltid på Mother India... kunne vært greit med en forandring. Så dersom dere har noen tips, såhadde det vært bra!

Gjest baby-E
Skrevet

Har vært å spist på Zaika. Der har de utrolig god mat, som ikke er alt for dyr :)

Skrevet
Har vært å spist på Zaika. Der har de utrolig god mat, som ikke er alt for dyr :)

Helt enig :enig: Ender ofte opp der vi også. Ellers anbefaler jeg Maharaja /tror det skrives slik) på Paleet.

Skrevet

Rehmans har byens beste mango masala :)

Ellers er gutta fra calcutta også bra!

Skrevet

Noterer.... mange forslag her... Må inn til Oslo å prøve snart....

Skrevet

Jeg liker veldig godt Tandoori Hut på Sagene.

Bombay Darbar er også bra. Agra synes jeg har tapt seg.

Gjest Frances
Skrevet

Tanta til Beate (i Schweigaards gate, naturligvis) har god og billig indisk :)

Skrevet

Zaika i Vika og Agra på Aker Brygge er mine klare favoritter. Interiøret er nok koseligere på Agra, men jeg synes faktisk maten er hakket bedre på Zaika. God service har de i allefall begge steder.

Skrevet

Gutta fra Calcutta på Kiellands plass. Trøtt interiør, strålende mat og hyggelig betjening.

Gjest Nemlig
Skrevet
Rehmans har byens beste mango masala  :)

Ellers er gutta fra calcutta også bra!

Gutta fra Calcutta på Kiellands plass. Trøtt interiør, strålende mat og hyggelig betjening.

Gutta fra Calcutta er kjempebra!

Gjest Frysepulver
Skrevet
Ellers anbefaler jeg Maharaja /tror det skrives slik) på Paleet.

Den anbefales av indere også :) Har spist der en gang, var veldig godt :)

Ellers er jeg veldig begeistret for Curry og Ketchup på Majorstuen :)

Er en på Løkka også, husker ikke hva den heter, men har mye marmor i interiøret, veldig god mat :)

Skrevet

Er det noen av stedene som har sånn tradisjonell indisk tally - uten kjøtt..? Synes alltid indisk mat i Norge er litt standard med masse kjøtt og "vanlig" kryddersmak, ikke sånn som i utlandet. Ikke at jeg har vært i India, men på en veldig ok indisk vegetarrestaurant i et annet land...

Skrevet

Jeg trodde mother india bare var i kr.sand jeg :klø:

Men dere i oslo skal vel ha alt :tunge1: Men de har veldig god mat syntes jeg :)

Skrevet
Jeg trodde mother india bare var i kr.sand jeg :klø:

Men dere i oslo skal vel ha alt  :tunge1: Men de har veldig god mat syntes jeg :)

Som en amerikaner sa til meg: Alt hva vi har som dere har, fant vi på først, og vi er best på det.

:ler:

Gjest Elfrida
Skrevet

Darbar på Tøyen er bra. Sørli plass, nesten rett over veien for Lyst. Et ganske avslappa sted, greit for sånn etter-jobben-lyst-på-indisk.

De har også endel afghanske retter.

Skrevet

Jeg syns maten på Mister India er god og på Rehmans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...