Timia Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg sitter å vurderer om jeg skal ha meg en Tylösand sofa fra ikea siden den er så utrolig fleksibel. Jeg har ikke ikea i umiddelbar nærhet så derfor lurte jeg på om noen som vet om den er god å sitte i?? Jeg liker egentlig ikke sofaer som er steinharde i både rygg og sete. Jeg har også en innekatt og derfor har jeg holdt meg til skinnsofaer. Nå er jeg lei av skinn og vil gjerne prøve meg på stoff. Tenkte kanskje at siden Tylösand har avtagbart trekk så ville det være bedre. Uansett så avhenger det om stoffet i sofaen er slik hvor hårene legger seg utenpå eller om de vever seg inn i stoffet. Noen som både har katt og Tylösand? http://www.ikea.com/PIAimages/43112_PE138630_S3.jpg http://www.ikea.com/PIAimages/41348_PE135760_S3.jpg
momo Skrevet 11. april 2007 #2 Skrevet 11. april 2007 Jeg har ikke pelsdyr da, men har denne sofaen og er veldig fornøyd med den. Den er veldig myk og god og sitte i, skikkelig kose sofa. Vi har det microfiber trekket, det er veldig lett og bare dra en lett fuktig klut over hvis det blir flekker. Synes heller ikke hår eller lignende fester seg på sofaen.
momo Skrevet 11. april 2007 #4 Skrevet 11. april 2007 Synes den er veldig god og ligge i jeg da. Har sovet i den noen ganger når vi har hatt besøk og, sov godt jeg.
Loevinna Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Jeg har også denne sofaen + jeg har 2 katter som elsker å ligge i den. For det første så synes jeg at den er helt veldig deilig å ligge i. Sitte i også for den del, men da må jeg ha en pute i ryggen.. Av den enkle grunn at den er ganske bred ifra ryggen og frem på kanten. Og jeg er faktisk ingen dverghøns... Så til kattehår. Her legger det seg utenpå sofaen, de vever seg ikke inn. Og med litt tålmodighet og en litt fuktig klut så får man av hårene (Eventuelt bruke en tørr gummihanske til å tørke over med). Jeg er veldig fornøyd med denne sofaen
Loevinna Skrevet 12. april 2007 #7 Skrevet 12. april 2007 Jeg har masse masse puter i sofaen jeg... er blitt avhengig
Gjest Blaze Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Har en sånn svart sofa og en katt. På det svarte stoffet synes hårene veldig godt men det er bare å bruke støvsugeren:) Kjempe god å sitte og ligge i, men det er et minus ved sofaen... Jeg er en sånn person som har "fast" plass i sofaen og nå kjenner man ganske godt at det er der det sittes mest... Har bare hatt den ett år.
Loevinna Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Har en sånn svart sofa og en katt. På det svarte stoffet synes hårene veldig godt men det er bare å bruke støvsugeren:) Kjempe god å sitte og ligge i, men det er et minus ved sofaen... Jeg er en sånn person som har "fast" plass i sofaen og nå kjenner man ganske godt at det er der det sittes mest... Har bare hatt den ett år. ← Prøvd å bytte litt om på putene i sofaen? Jeg merker også fort når en plass blir brukt mye i sofaen, men om den plassen blir mindre brukt for en periode - så "går den ut" igjen på en måte... og vi har også hatt den i snart 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå