HvittHus Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Er det noen her som har erfaring med MBT sko,og hvordan har dere kjøpt deres? I butikk,over nettet? Har problemer med ryggen,og har fått prøve et par slike sko,og de var utrolig behagelig å gå i. :rosasmil: Men prisen er jo stiv da.
Gjest baby-E Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 henger meg på her. Noen som vet om et nettsted som selger disse billigere enn i butikken? Har noen kollegaer med slike sko, og spesielt hu ene har hatt problemer med ryggen, men får ikke vondt etter lange dager på jobben lengre
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Se denne linken, eller søk på Masai i "Kropp og helse" forumet
Catzy Skrevet 12. april 2007 #4 Skrevet 12. april 2007 Jeg har fått 2 par av pappa. Fint med familie i skobransjen, men jeg hadde kjøpt disse selv hvis jeg måtte. Jeg har en del trøbbel med føtter og bena generelt, og MBT-sko har vært redningen på ferier eller andre ganger jeg må gå mye for meg. Har ikke helt inntrykk av at jeg får bedre holdning av det, men det at sålene er myke og at jeg ikke må bøye selve foten er glimrende. Så hvis man har problemer med ben og rygg, så er det nok en lur invistering. Det er solide sko, og vil ikke ødelegges med det første. Og hvis det ikke funker, så vil det nok være mulig å selge dem i etterkant.
gladidag Skrevet 13. april 2007 #5 Skrevet 13. april 2007 Kjøpte meg etpar for tre dager siden, kjempegode å gå i. Føler at eg går mer riktig og at eg retter ryggen bedre. har ikke brukt så lenge om gangen ennå...venter på tørt vårvær før eg bruker de som spasersko :smile:
Mediocre Skrevet 13. april 2007 #6 Skrevet 13. april 2007 Har ikke slike selv, men jobber med mange som har og de skryter fælt av dem. Hofte- og ryggproblemer forsvinner som dugg for solen ser det ut som
lillesky Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 Dytter opp denne istedenfor å lage ny tråd (bra info i denne). For kroppens skyld har jeg lyst på MBT joggesko, men jeg synes de ser litt rare ut... Ser nesten ut som spesialsko... Noen som har sett dem på?
Catzy Skrevet 14. juli 2007 #8 Skrevet 14. juli 2007 Synes MBT-sko ser ganske diskrete ut. De er mer klumpete enn f.eks. Puma, men når du har de på, så ser ikke sålen så rar ut. Det greieste er å prøve dem i butikk, med sånne bukser som du regner med at du skal bruke dem med. Da ser du hvordan de ser ut på dine ben til dine klær. Ville nok ikke brukt dem til smale bukser, men med bukser som er litt videre i bena vil de se helt greie ut.
Cata Skrevet 14. juli 2007 #9 Skrevet 14. juli 2007 Støtter Catzy der. Mine joggeskoliknende ser ikke direkte vakre ut, men med vide bukseben går det. Har også et par sandaler og de ser nesten helt normale ut. Ser mange mer vanlige sandaltyper som er mer klumpete enn masaiene.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 (endret) De er veldig behagelige og ha på og de hjelper veldig. Har søkt veldig mange steder på nettet etter billigere, men som oftest ligger på de på 1500 i utlandet og med toll/frakt blir dette nesten det samme om ikke mer. Har man problemer med hofter/rygg/bein så er det bedre og invistere 1800 kr enn utallige kroner på fysoterapi timer og legetimer. For min egen del har jeg problemer med hofte som låser seg og ingen har funnet snart. Har vært til røntgen, lege og diverse undersøkelser, men hittil er det ingenting som har vist noe som helst. Har blitt målt og sjekke på utallige måter, men innimellombare låser hofta seg og resten av tia gjør den som oftest vondt. Kjøpte mine sko på torsdag forrige uke og jeg merker forskjell alerede. Har forresten disse skoene og de er kjempeherlige og ha på og ser absolutt ikke ut som de er unroamel i forhold til andre slike sko. Ingen har hittil i heletatt reagert på at jeg har sånne på meg 8bortsett fra at jeg har blitt litt høyere). Endret 15. juli 2007 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå