gizmoo Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Hvor i Oslo kan jeg få tak i dette? Kanskje på Grønland? Har sett de har på Shangri La, men syns ikke de var noe fine..... Angrer på at jeg ikke kjøpte det i Egypt eller noe...
Karamba Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Ja, det kan nok sikkert svare seg å kjøpe magedansbelte i utlandet. Jeg kjøpte mitt her, er veldig fornøyd med det! Hadde ikke forventet noe særlig bra kvalitet på det siden det var så billig, men det er veldig bra!
Gjest itla Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 De har i en butikk som ligger på hjørnet av Torggata/Bernt Ankers gate. Husker ikke navnet på den, men jeg ville ikke gått dit alene - de ansatte kan være litt creepy (de var ihvertfall det den ene gangen jeg var innom med en venninne). Jeg har også sett slike sjal i noen av bodene på Youngstorget. Aner ingenting om kvaliteten, da.
gizmoo Skrevet 11. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2007 Ja, det kan nok sikkert svare seg å kjøpe magedansbelte i utlandet. Jeg kjøpte mitt her, er veldig fornøyd med det! Hadde ikke forventet noe særlig bra kvalitet på det siden det var så billig, men det er veldig bra! ← Hei! Kikket litt på denne siden og her var det mye fint Hvor lang tid tok det før du mottok varen fra du bestilte? Hvor mye kostet portoen?
Karamba Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 Hei, beklager at jeg ikke svarer før nå. Glemte ut hele tråden, jeg... Ja, det er veldig mye fint på nettsiden. Det tok ca 2 uker før jeg fikk beltet. Tror jeg betalte rundt 50 kr i porto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå