Gjest Embla s Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Jeg er den typen som irriterer meg over heltedyrkelsen av de som er gode til å gå på ski, m.m., og syns det er direkte dårlig gjort at det sendes så mye sport på bekostning av annen kultur på TV. Men: Så Kjetil Andrè Aamodt ho Skavlan sist fredag, og ble sjarmert trill rundt! For en type!! Har sett på ham som en sportsidiot som kun kan en ting, blottet for sjarm og selvironi/selvinnsikt. Men der tok jeg feil!! Så nå er mitt sportsreportoar utvidet fra å omfatte curling og fotball der Frode Grodaas på en eller annen måte er involvert (thi hi) skal jeg nå også se slalom og alpint (eller er det samme sak)? og heie på Kjetil Andrè Aamodt! :D
Usikker Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 Jeg så ikke på Skavlan-programmet på fredag...... Men - hvorfor tror vi at kjendiser - det være seg idrettskjendiser eller popstjerner eller kongelige - ikke er vanlige mennesker?? Dvs. de finnes i alle kategorier akkurat som oss som ikke er kjendiser. Men - de er jo mer synlige da. Og er det èn som framstår som en mer-eller-mindre-idiot - ja så tror vi vel at alle er like!!!?!?!? *bank-i-bordet* Nei - det er forskjellige typer der også - som ellers i samfunnet! Heldigvis :enig_animasjon: Dette var mine tanker da............ Ha en fin søndag!
Sandman Skrevet 2. mars 2003 #3 Skrevet 2. mars 2003 Jeg er den typen som irriterer meg over heltedyrkelsen av de som er gode til å gå på ski, m.m., og syns det er direkte dårlig gjort at det sendes så mye sport på bekostning av annen kultur på TV. Men: Så Kjetil Andrè Aamodt ho Skavlan sist fredag, og ble sjarmert trill rundt! For en type!! Har sett på ham som en sportsidiot som kun kan en ting, blottet for sjarm og selvironi/selvinnsikt. Men der tok jeg feil!! Så nå er mitt sportsreportoar utvidet fra å omfatte curling og fotball der Frode Grodaas på en eller annen måte er involvert (thi hi) skal jeg nå også se slalom og alpint (eller er det samme sak)? og heie på Kjetil Andrè Aamodt! :D KAAa er en veldig artig fyr... Svært mange som når helt "til topps", enten i idrett, showbiz, kunst, og innen næringslivet, tror jeg gjør det NETTOPP fordi de i tillegg til ambisjoner og talent, har egenskaper, eller en personlighet, som gjør de til noe spesielt.
Pip Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 Enig med deg Embla! Jeg var ufattelig sports-gær'n før - så alt, og hadde full kontroll. Er ikke fullt så ille nå lengre, og er kanskje noe mer kritisk til en del. Noe av det jeg er veldig kritisk til er at mange av utøverne er så fryktelig selvsentrerte og -høytidelige... Når de blir intervuet må det alltid handle om oppladning, strategi, basselusk-infeksjoner... Syns derfor det er befriende å se f.eks. Kjetil A. Aamodt, som, som du sier, er en blid, trivelig og 'liketil' kar! Som like gjerne snakker om hvor stort rutehue han er, og hvor irritert han kan bli på romkamerat Kjus når de har spilt fotball... :o) Han er iallefall veldig forksjellig fra f.eks. Bente Skari...
Mathias Skrevet 3. mars 2003 #5 Skrevet 3. mars 2003 Av en eller annen grunn ser det ut til at de som trener langdistanser ute i skogen ikke er så morsomme som de som driver med mer eksplosive idretter... Jeg hadde klart valgt en fest med sprintere enn maratonløpere f eks ....
Gjest Embla s Skrevet 3. mars 2003 #6 Skrevet 3. mars 2003 Han er iallefall veldig forksjellig fra f.eks. Bente Skari... Akkurat det jeg mener!!!! Så et intervju med B S, og etter det skjønte jeg mer av hvorfor for eksempel hun og ikke jeg er norges ski-dronning! (foruten det lille faktum at hun sikkert har noe bedre utgangspunkt/anlegg for å gå fort på ski enn meg, muligens?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå