Gjest Tuddelidu Skrevet 2. mars 2003 #1 Del Skrevet 2. mars 2003 Hei!! I sommer skal jeg og kjæresten (18 og 20 år) reise på ferie sammen for første gang 8) Siden vi er så unge, og begge studerer, har vi ganske dårlig råd :cry: , og denne turen må nok bli billig. Derfor spiller det ikke så stor rolle hvor vi drar, bare vi kan ha det koselig sammen. Jeg lurer derfor på om noen vet om noen steder det går an og reise på billig, romantisk ferie for et nyforelsket par... Det er også fint med tipss om hva en kan gjøre der På forhånd takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. mars 2003 #2 Del Skrevet 2. mars 2003 Et nyforelsket par får det romantisk uansett hvor de reiser tenker jeg Billigste er å ta en såkalt "hopp-på-tur".. I fjor fant jeg mange slike turer fra tusenlappen og opp inkl fly og hotell.. (Afrika, Spania, Tyrkia osv) Koster bare en hundrings eller to for en ekstra uke.. Jeg pleier å sjekke denne siden : http://www.dinside.no/php/reise/restplass/liste.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 2. mars 2003 #3 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er kjempe billig og reise til London med www.ryanair.com, og derfra er det kjempe mange (romantiske) muligheter. Ellers er jo Danmark alltid bra. Ta båten til Fredriskshavn eller Hirtshals, og dra til Skagen f.eks. Der er det helt fantastisk om sommeren. Ellers går det busser fra Oslo til København, som er kjempe billig, og ikke så behagelig. Og København er også en deilig by. Ellers har kjæresten min og jeg lånt en hytte på fjellet, og det kan også anbefales. Masse kvalitetstid, ro og fred, god mat, turer på fjellet... Som du ser har jeg stor erfaring i og dra på billige ferier... Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liz Skrevet 4. mars 2003 #4 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg og min kjære har vært på Kos i Hellas flere ganger da vi var unge og nyforelska Er en koselig øy, som jeg anbefaler på det sterkeste!! Vi var blant annet der i en uke for 1700 pr. pers med Apollo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå