Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #1 Skrevet 29. mars 2002 Mange menn har en tendens til å gå rett på sak uten forspill. Er forspill like viktig for damer under masturbasjon som under sex med partner? Bare lurer på dette...
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #2 Skrevet 29. mars 2002 Tenk på det sånn: Kvinner ser på onani som et eneste langt forspill. 12
Tusenfryd Skrevet 29. mars 2002 #3 Skrevet 29. mars 2002 Snakke for seg selv, Vinga!!! Neida, en kvinne behøver slett ikke alltid forspill, verken når hun onanerer eller har samleie. I hvert fall ikke denne Stålpuppen her. Og noen ganger er en kjapp orgasme helt greit og slett ikke et forspill til noe som helst! Noen ganger vil vi kvinner også bare føyse på, ta/få det vi vil ha og være ferdig med det. MEN - det er individuelt og kommer an på dagsformen. I hvert fall for meg. Husk på at vi kvinenr er rare og noen ganger umulig å forholde seg til. Vi kan få en klem - og så var den på feil side... 12 1
Væren Skrevet 29. mars 2002 #4 Skrevet 29. mars 2002 Du får sagt det, Tusenfryd! Støtter stålpuppen nok en gang! Enig i alt! Klem fra Væren, 37 år!12
@lfa Skrevet 29. mars 2002 #5 Skrevet 29. mars 2002 Støtter Stålpuppen jeg også. Bortsett fra at jeg liker klemmer på begge sider uansett dagsform... Forspill eller ikke? Alt til sin tid! 12 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #6 Skrevet 13. juni 2020 På 29.3.2002 den 17.11, Gjest Anonymous skrev: Mange menn har en tendens til å gå rett på sak uten forspill. Er forspill like viktig for damer under masturbasjon som under sex med partner? Bare lurer på dette... For meg holder det i massevis å få suge kuken hans en stund før han knuller meg. Jeg blir såååå kåt og våt av å suge kuk. Spesielt hvis den er klissete og full av precum. Det er så opphissende.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #7 Skrevet 13. juni 2020 5 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: For meg holder det i massevis å få suge kuken hans en stund før han knuller meg. Jeg blir såååå kåt og våt av å suge kuk. Spesielt hvis den er klissete og full av precum. Det er så opphissende. Jesus Christ. Du gjenopplivet en 18 år gammel tråd for pøse ut mere av dette trollingtullet ditt. ATTEN ÅR! Denne tråden er faen meg like gammel som deg! Nå er det nok! Anonymkode: aa00e...2fc 9
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #8 Skrevet 13. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jesus Christ. Du gjenopplivet en 18 år gammel tråd for pøse ut mere av dette trollingtullet ditt. ATTEN ÅR! Denne tråden er faen meg like gammel som deg! Nå er det nok! Anonymkode: aa00e...2fc Det er da akkurat like aktuelt i dag. Og hvorfor misbruke Jesus sitt navn på denne måten? Det er blasfemi. Og då banner du også. Jeg er sjokkert.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #9 Skrevet 13. juni 2020 3 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Det er da akkurat like aktuelt i dag. Og hvorfor misbruke Jesus sitt navn på denne måten? Det er blasfemi. Og då banner du også. Jeg er sjokkert. Det er like uaktuelt i dag. Og du er et troll. Derfor. Anonymkode: aa00e...2fc
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #10 Skrevet 13. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er like uaktuelt i dag. Og du er et troll. Derfor. Anonymkode: aa00e...2fc Ååå? Så nå i 2020 har alle løsningen på hvor lenge et forspill skal vare og hva det skal inneholde? Nå jeg jeg spent kan du gi meg fasiten? Jeg var ikke her for 18 år siden, så jeg fikk ikke være med på diskusjonen da. Man må da ikke være over 50 for å få lov til å diskutere temaer her? Du kaller meg for et troll? Det er jo personangrep. Og den blasfemien og banninga hører ikke hjemme i en tråd som handler om seksualitet. Det finnes helt sikkert et forum for stygt ordbruk et sted på nettet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #11 Skrevet 13. juni 2020 15 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Ååå? Så nå i 2020 har alle løsningen på hvor lenge et forspill skal vare og hva det skal inneholde? Nå jeg jeg spent kan du gi meg fasiten? Jeg var ikke her for 18 år siden, så jeg fikk ikke være med på diskusjonen da. Man må da ikke være over 50 for å få lov til å diskutere temaer her? Du kaller meg for et troll? Det er jo personangrep. Og den blasfemien og banninga hører ikke hjemme i en tråd som handler om seksualitet. Det finnes helt sikkert et forum for stygt ordbruk et sted på nettet. Det er ikke personangrep når du er et troll, vennen min 😘 Anonymkode: aa00e...2fc 1
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #12 Skrevet 13. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke personangrep når du er et troll, vennen min 😘 Anonymkode: aa00e...2fc Hva mener du med troll? Synes bare det er veldig unødvendig at du bruker sånne stygge banneord og bruker navnet til Jesus i sånne kommentarer.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #13 Skrevet 13. juni 2020 16 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Hva mener du med troll? Synes bare det er veldig unødvendig at du bruker sånne stygge banneord og bruker navnet til Jesus i sånne kommentarer. Hvis du først skal utgi deg som en sexgal, attenårig nymfojente, kunne du ikke i det minste prøvd å gjøre det litt mer raffinert og troverdig? Anonymkode: aa00e...2fc 3
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #14 Skrevet 13. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du først skal utgi deg som en sexgal, attenårig nymfojente, kunne du ikke i det minste prøvd å gjøre det litt mer raffinert og troverdig? Anonymkode: aa00e...2fc Nå er du bare ufin. Håper du blir utestengt for dette.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #15 Skrevet 13. juni 2020 Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev: Nå er du bare ufin. Håper du blir utestengt for dette. Ja, skjønner at det ikke er så gøy å høre at du fremstår så utroverdig og enkel å avsløre, når du bruker så mye tid på å bygge den falske personen din 😕 Anonymkode: aa00e...2fc
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #16 Skrevet 13. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner at det ikke er så gøy å høre at du fremstår så utroverdig og enkel å avsløre, når du bruker så mye tid på å bygge den falske personen din 😕 Anonymkode: aa00e...2fc Jeg tenker kanskje ikke som alle andre her inne. Kanskje er det fordi jeg har Aspergers. Vi sier ting som det er og uten filter, men dere har jammen ingen filter når dere kommenterer meg heller.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #17 Skrevet 13. juni 2020 4 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Jeg tenker kanskje ikke som alle andre her inne. Kanskje er det fordi jeg har Aspergers. Vi sier ting som det er og uten filter, men dere har jammen ingen filter når dere kommenterer meg heller. Akkurat dette kan faktisk godt være sant. Anonymkode: aa00e...2fc
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #18 Skrevet 13. juni 2020 Skal ikke jeg få lov til å h en mening fordi jeg har Aspergers?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #19 Skrevet 13. juni 2020 21 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Skal ikke jeg få lov til å h en mening fordi jeg har Aspergers? Det var det KUN du som sa. Anonymkode: 4730a...351 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #20 Skrevet 13. juni 2020 5 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Skal ikke jeg få lov til å h en mening fordi jeg har Aspergers? Meninger kan du ha så mye du vil av for min del, men det er jo ikke din mening at du er en 18 år gammel nymfoman uten hemninger. Det er jo bare kødd. Anonymkode: aa00e...2fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå