Irmelinn Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 Jeg skal ha gjennomgangsfarger som skal være gul og sølv. Jeg vil også ha liljer men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med blomsterdekorasjoner og brudebuketten. Hvordan kan jeg mikse liljer med blomster i gul og sølv? er det noen med forlag til hvilke blomster jeg kan bruke i de fargene?
Brudeberta70 Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Gul Calla eller Gerbera? Det er da masse fine gule blomster
Modesta Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Hva med gule roser? De er jo veldig anvennelige. Ellers har jeg fått inspirasjon på disse sidene: www.wiggyflowers.com www.stoneblossom.com Vet ikke hvordan jeg linker, så dette er bare adressene Lykke til!
Gjest Frysepulver Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 (endret) Gule calla funker langt bedre enn knall gule roser er min mening. Synes gule roser skriker mye ofte, men det er klart det finnes fargvariasjoner der og Sølvblomster er vel vanskeligere, men det finnes endel staffasje som er farget i sølv. Man kan også, dersom du ønsker et mer utradisjonelt bord og bukett, bruke sølvfarget ståltråd. Min mor har gjort det på endel ting og det blir kjempekult Blekgule fresia er også lekkert - og ser jo litt "liljeaktig" ut Endret 10. april 2007 av Frysepulver
Irmelinn Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Gule calla funker langt bedre enn knall gule roser er min mening. Synes gule roser skriker mye ofte, men det er klart det finnes fargvariasjoner der og Sølvblomster er vel vanskeligere, men det finnes endel staffasje som er farget i sølv. Man kan også, dersom du ønsker et mer utradisjonelt bord og bukett, bruke sølvfarget ståltråd. Min mor har gjort det på endel ting og det blir kjempekult Blekgule fresia er også lekkert - og ser jo litt "liljeaktig" ut ← Ja jeg tenkte litt på sølvtråd. Fant tråd med perler i sølv som også kan brukes i oppsatsene og buketten. Calla er jeg ikke sikker på hvordan ser ut. Må sjekke det litt nermere.
Gjest -eline- Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Calla er jeg ikke sikker på hvordan ser ut. Må sjekke det litt nermere. ← Feks. slik
Irmelinn Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Feks. slik ← De var jo nydelige. Sånne MÅ jeg ha sammen med liljene:) Tror dere jeg kan klare å få tak i vannliljer i August? Har så lyst til å ha det på bordet i skåler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå