Gjest Lott@ Skrevet 4. mars 2003 #21 Skrevet 4. mars 2003 Personlig så har jeg ikke særlig mye til overs for slik "konehenting", men, jeg aksepterer og respekterer at enkelte menn ser på dette som eneste løsning. For å spore av litt........ Ungkaren som nå har gått på TVN - jeg fant denne fyren så alldeles patetisk at det er helt utrolig. Å måtte gå til TV for å skaffe seg dame....... og forholdet varte jo etter det jeg har lest TEMMELIG kort......... Ja, jeg syntes kvinnene var like patetiske!!
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2003 #22 Skrevet 4. mars 2003 Du kommer vel fra "distriktsnorge" SS, gjør du ikke? Synes du det hadde vært ok om det var broren din eller faren din som ble kalt psyko og kvinnemisshandler? Eller hadde ikke det gjort noe? for det var jo bare fleip? Generalisering setter ALLE i distriktene i den boksen, også venner og familie! Ja. Jeg kommer ifra Distriktsnorge, men faren min var gift med min mor helt til han døde nu i vinter.De var meget glade i hverandre. Vi tok opp faktisk emnet kjøpekjerringer ifra Filipinnene en gang hvor en av våre naboer faktisk fikk tak i seg ei ifra Cebu City; og da sa han at den dagen han ble så opprådd at han måtte utenlands for å få seg kvinnfolk da var d bare slutt! Ellers da så inneholder familien min bare kvinner, derfor ingen bror. Humoristisk sans på egne vegne er noe en må ha uansett hvor man kommer ifra. Bare tenk på all fandenskapen møringene må bite i seg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2003 #23 Skrevet 9. mars 2003 Hva slags lys setter man seg selv i når man er i stand til å skrive en så nyansert setning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå