Gjest Hallois Skrevet 2. mars 2003 #1 Skrevet 2. mars 2003 Hvilke syke menn kan holde på slik. Man fokuserer på at utenlandske menn undertrykker sine kvinner....er norske menn noe bedre??? http://www.bt.no/innenriks/article139946 :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Chiquita Skrevet 2. mars 2003 #2 Skrevet 2. mars 2003 Uff, dette var virkelig en tragisk sak. Det er leit at sånn skjer, men da veldig bra at denne dama "kom seg vekk". Desverre så er det jo ikke lett å vite på forhånd hvilke personer som er gode, eller ikke her i verden, og en har jo ingen garanti for at slik ikke skal skje. Selv om en er i et "helnorsk" forhold, så har du jo ingen garantier for at den mannen (i dette tilfelle) ikke kommer til å mishandle deg. En må bare våge å tro godt om de fleste mennesker, og håpe at slik ikke skjer. Heldigvis er det ikke så "ofte" det skjer heller da, med tanke på alle "blandings"-forholdene som finnes her i Norge (og det kan jo være store mørketall også), men jeg er enig i at et tilfelle er et for mye. Håper denne dama får det bra der hvor hun er nå. Hun fortjener det! *klem*
Gjest Zalomine Skrevet 2. mars 2003 #3 Skrevet 2. mars 2003 Leste du de relaterte sakene også? Dette er mye mer vanlig enn vi trur. I tillegg til alle de mørketalla, og alle de kvinnene vi ikke får vite om, så er hver 6. kvinne på krisesenter en importbrud.... (ja, det betyr at 5 av 6 ikke er det, men det er mange likevel!) Vi kjøpte BT i papirutgaven i går, og jeg satt og leste alt som sto der. Om menn som "byttet kone på flyplassen" fordi den ene uventet hadde med meg en unge. Om kvinner som voldtas mange ganger hver dag. Om kvinner som låses inne, eller ute. Om unger som ikke får mat, om unger som ikke får bleier. Om unger som låses ute av huset når moren jobber (vinter og kveldsvakt, so what?) Om bytte-ringer, om voldtekst-orgier. Det er så mye jævlig disse mannfolka gjør! Deres holdning til kvinner er så gammeldags, så nedverdigenede og så avlegs at norkse kvinner ikke vil røre dem (vi vet tross alt at det kan være annerledes). Så de importerer en kvinne. Og en til, og en til. Ja, krisesentrene har 4-5-6 kvinner fra sammen mann, det er ikke uvanlig. Noen dropper dem bevisst etter litt før 3 år, da får de ikke oppholdstillatelse. Noen gidder ikke ta seg bryet med å gifte seg og skille seg, de tar dem inn på turistvisum, og dropper dem 2-3 dager før dette går ut. Det opereres med 3 månedes "bytterett" på kvinnene. Det er så forferdelig det de gjør med dem. (ja, noen søker bevisst kvinner med barn i "passende alder" også da....) Jeg finner ikke ord engang. De skulle vært kastrert! Og, myndighetene kan ikke gjøre noe. Slik loven er i dag har de ikke anledning til å advare kvinnene som søker om oppholdstillatelse om at mannen de skal gifte seg med er en kjent konemishandler/pedofil. Ingen kan si til kvinnen "du er nummer 5 på 10 år, bare så du vet det, de 4 andre bor på krisehjem...." Hadde de hatt anledning til åsi det, da hadde mye av dette kunnet vært avverget. Kvinnene kommer med en drøm om et bedre liv. De havner i et helvete verre enn noen kan forestille seg. Stakkars kvinner sier jeg. Jeg er evig takknemlig for at jeg har funnet en god mann som bare vil meg godt. Det fortjener alle!
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2003 #4 Skrevet 2. mars 2003 Dødsens hæslig den fyren i Verdal, desverre er d nok flere slike..
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #5 Skrevet 2. mars 2003 Det er ikke uten grunn at jeg er skeptisk til menn som må hente seg koner fra Øst-Europa og Asia- peverse svin hele gjengen... og det er mange av dem. Det er gjerne en spesiell type menn som henter koner fra utlandet- dårlig utdannelse, dårlig sosialt nettverk, foreldet kvinnesyn... og tapere på alle områder ellers også. Milla
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2003 #6 Skrevet 2. mars 2003 Det er gjerne en spesiell type menn som henter koner fra utlandet- dårlig utdannelse, dårlig sosialt nettverk, foreldet kvinnesyn... og tapere på alle områder ellers også. Milla Ja, vil man ha seg en slave drar man til den 3 verden... :evil: Hadde d stått så galt til med meg at jeg var nødt til å hente meg oppover en fyr for å få meg kuk så trur jeg egentlig at d hadde vært d samme med hele sex`en.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #7 Skrevet 2. mars 2003 Hadde d stått så galt til med meg at jeg var nødt til å hente meg oppover en fyr for å få meg k## så trur jeg egentlig at d hadde vært d samme med hele sex`en. Jeg er hjertens enig- da hadde jeg heller gått til innkjøp av ett solid utvalg dildoer og slått meg til ro med det. Milla
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2003 #8 Skrevet 2. mars 2003 Mannfolkene er og forblir ynkelige i noen sammenhenger.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #9 Skrevet 2. mars 2003 Mannfolkene er og forblir ynkelige i noen sammenhenger. Disse "bytteringene" ble jeg fysisk kvalm av å lese om- jeg kjente at tårene trengte seg på. Dette setter virkelig alle menn i distriks-Norge i ett elendig lys. Milla Innlegget er endret. Lionda mod.
Gjest Hallois Skrevet 2. mars 2003 #10 Skrevet 2. mars 2003 For ordens skyld så er det kanskje grunn til å minne om at ikke alle menn med koner fra østen eller øst europa er slik da. Det finnes også flotte menn som reiser mye både i jobb og fritid som har funnet sitt livs kjærlighet i utlandet, og som behandler henne som en dronning. Ikke noe galt i det. Så ikke døm alle menn du ser som har med seg en utenlandsk kvinne. Men treffer du en mann som forteller at han har en russisk, polsk, fillipinsk...osv. kone hjemme, så spør heller hvorfor hun ikke er med. Ellers er jeg enig i at takker meg til dildoer foran en syyyyyk mann som ikke kan hevde seg uten å banke livskiten utav fruen. :o
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. mars 2003 #11 Skrevet 2. mars 2003 Det finnes også flotte menn som reiser mye både i jobb og fritid som har funnet sitt livs kjærlighet i utlandet' date=' og som behandler henne som en dronning. Ikke noe galt i det.[/quote'] Joda- de finnes men er nok i ett forsvinnende fåtall. Menn på bygda med thai-kone som er 25 år yngre er perverse. Milla
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2003 #12 Skrevet 2. mars 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=256338
anett2 Skrevet 2. mars 2003 #13 Skrevet 2. mars 2003 uff,forferdelig tragisk , for en drittsekk :evil: Desverre så er det jo slik at mange utenlanske kvinner ønsker opphold her i Norge og gifter seg med norske menn som ikke er så gode. Nå sier ikke jeg at alle norske menn er slik , men det er mange av de. Og flere av disse damene har barn som de etterhvert tar med seg og da er det mulig for at de blir seksuelt misbrukt, var det UDI som går inn og ofte sjekker kvinner som gifter seg med norske menn m tanke på bakgrunn osv. Mange blir desverre lurt akkurat som denne damen her
Gjest Embla s Skrevet 2. mars 2003 #14 Skrevet 2. mars 2003 Innlegget er slettet fordi det refererte til noe som er slettet. Lionda mod.
Gjest Embla s Skrevet 3. mars 2003 #15 Skrevet 3. mars 2003 Dette setter virkelig alle menn i distriks-Norge i ett elendig lys. Milla Og alle menn bosatt i landets byer og tettsteder!
Sandman Skrevet 3. mars 2003 #16 Skrevet 3. mars 2003 Selvfølgelig er saken det refereres til både trist og tragisk. Men det gir ikke grunn for en slik generell sverting av menn som finner seg en partner i f eks Thailand eller Øst-Europa. Jeg vet et konkret eksempel på en sjenert ungkar i midten av trettårene. Han hadde vel knapt vært i nærheten av en kvinne, og kjente heller ikke "kodene" for å finne seg en partner her i Norge. Men snill som dagen er lang. Han fikk formidlet kontakt med en thailandsk jente via en annen jente derfra som allerede bor her i landet. Han dro ned og besøkte henne, var der i 3 uker, og dro tilbake noen mnd senere for å ta henne med hit. Nå er de gift, har to nydelige barn, og er en ordentlig fin liten lykkelig familie, og som har blitt veldig godt mottatt i lokalmiljøet. Jeg blir nesten rørt når jeg treffer på de, f eks i butikken, og jeg ser hvor mye oppmerksomhet han gir henne/barna, og ikke minst hvor STOLT han er. Slike tilfeller er det faktisk mange av!
Gjest Lott@ Skrevet 3. mars 2003 #17 Skrevet 3. mars 2003 MQ - jeg håper for din del at du ikke er like generaliserende IRL :evil:
aline Skrevet 3. mars 2003 #18 Skrevet 3. mars 2003 Hvorfor setter dette alle menn i distriktsnorge i ett dårlig lys? Det er mulig jeg er teit, men jeg tror liksom ikke at norske menn i oslo er det grann bedre en norske menn og andre menn rundt om. men det er klart, de gale i oslo, kan misshandle norske kvinner istedenfor da, da de kanskje har lettere tilgang på godtroende kvinner her i storbyen!!?? Syk sak, og ikke den eneste, hverken i norge eller ellers i europa, her vi liksom skal være så mye bedre en alle andre.
Gjest sexysadie Skrevet 3. mars 2003 #19 Skrevet 3. mars 2003 Vi gjør litt ap med dem fordi d er jo enklere å dra til Thailand enn å forate landsbygda. Elgjakta 7....
aline Skrevet 4. mars 2003 #20 Skrevet 4. mars 2003 Du kommer vel fra "distriktsnorge" SS, gjør du ikke? Synes du det hadde vært ok om det var broren din eller faren din som ble kalt psyko og kvinnemisshandler? Eller hadde ikke det gjort noe? for det var jo bare fleip? Generalisering setter ALLE i distriktene i den boksen, også venner og familie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå