*Lollipop* Skrevet 10. april 2007 #1 Skrevet 10. april 2007 (endret) ..... Endret 14. juli 2007 av Tassie
Gjest DyneTryne Skrevet 10. april 2007 #2 Skrevet 10. april 2007 Om det skulle gå så galt at du ikke får byttet den - du gifter deg vel for å vise kjærlighet til mannen i din dal, ikke for å ha en stor fest? Håper det ordner seg uansett
Gjest DyneTryne Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 MEN håper det ordner seg uansett sa jeg også Det gjør det nok, folk er vel ikke så kjipe?
GlamCat Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Følger det ikke returskjema med? Det skal det gjøre. Hvis ikke kontakt leverandøren. Ikke bekymre deg for tidlig. Det er mer en ett år til du skal gifte deg så du har ikke så dårlig tid. Det går sikkert bra:)
mamma_mia Skrevet 10. april 2007 #5 Skrevet 10. april 2007 Så surt da Men ser det er over et år til du gifter deg, så du har nå ihvertfall god tid til å få det ordnet.. Hva med å retunere kjolen?
Karianne78 Skrevet 10. april 2007 #6 Skrevet 10. april 2007 Om det skulle gå så galt at du ikke får byttet den - du gifter deg vel for å vise kjærlighet til mannen i din dal, ikke for å ha en stor fest? Håper det ordner seg uansett ← Joda, man gifter seg faktisk for å den festen man planlegger. Det er en del av det hele, skjønner du fest + kjærlighet, verre blir det ikke!
Mies Skrevet 10. april 2007 #7 Skrevet 10. april 2007 Dersom du har kjøpt den av noen i norge, og du kan bevise at du har fått noe annet enn det du bestilte så har du krav på å få endret den slik at den blir det du bestilte eventuelt om dette ikke lar seg gjøre få ny eller pengene tilbake. Har du kjøpt den fra utlandet så er det værre, da gjelder kjøpsloven i salgslandet så langt jeg forstår. Skriv et saklig brev eller e-post til de, og påpek hvor dette avviker fra avtale, og be de så om å enten fikse det, eller betale deg pengene tilbake. Er kjolen sydd till det på bestilling eller er det en katalogkjole som ikke var det som bildet viste?
*Emma* Skrevet 10. april 2007 #8 Skrevet 10. april 2007 (endret) Nå vet ikke jeg om kjolen er en original eller en kopi,men om det er en kopi kan det jo hende du kan få tak i originalen og at det fortsatt ER drømmekjolen. Har sett kjoler feks på ebay og qxl hvor de legger ut bilde av original også sys den feks i Kina til 1500kr- da får du en kopi. De prøver så godt de kan å få den lik og bruker så like materialer de finner -men det blir jo ikke likt. Jeg tittet endel før jeg kjøpte min og fant bla en slik kopi på Ebay. Men da jeg tittet på bildene av den faktiske kjolen så jeg at blondene både var annerledes og plassert ulikt - og den var slettes ikke like fin som originalen... Har du kjøpt original hjelper jo ikke tipset....men var det en kopi kan originalen fortsatt være drømmekjolen. Endret 10. april 2007 av *Emma*
Maja_83 Skrevet 10. april 2007 #9 Skrevet 10. april 2007 Kan ikke du fortelle oss hvem du har bestilt kjole av, så går ingen av oss i fella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå