Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Tessmira
Skrevet

Denne tråden må jeg følge med på, har ofte lurt på hvordan jeg får til denne frisyren selv.

Skrevet
Denne tråden må jeg følge med på, har ofte lurt på hvordan jeg får til denne frisyren selv.

Bra...kanksje vi for noen glupe svar.

Frisyre med bolgere liksom....wavy.

Far det aldri til jeg

Gjest Lanyah
Skrevet (endret)

Jeg vet, jeg vet! :ler: Et tips, utenom krølltang og hårruller.

En må gå til innkjøp av masssse fliseklemmer, så må en ha en god spray med lett hold, slik at det fukter, eller bare dysje\våte håret først.

Så er det anbefalt å kjøpe en spisskam, en sånn kam med en lang spiss på, om dere skjønner..., selger det på HM blandt annet.

1. Del inn håret i firkanter, passe små (det varierer etter hvordan du vil ha de).

2. Legg pekefing og langefingeren nesten helt i hodebunnen, mens du holder den delen av håret opp, tvinn lett og rull håret rundt fingen, når du har fått håret rundt fingen, presser du rundingen med hår ned mot hodebunnen, å løsner fingrene forsiktig, IKKE SLIPP.

3. Sett fliseklemmer i kryss.

Sånn gjør du over hele håret, krøllene blir kjempe fine, slik som på bildet. Men husk at lengde på håret har mye å si, kort hår blir ganske sprett`ne. Ògså hvor store "deler" du velger, spiller en rolle.

Det tar lengre tid med et helt vått hår, da kan en jo sove med det. Med spray, må det tørke 1-2 timer.

Husk å spray krøllene etter på når du har tatt klemmene ut, ellers vil de falle ut fort!

Endret av Lanyah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...