Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har lyst til å prøve hypnoterapi (hypnose) for å klare å legge om kostholdet mitt. Har en tendens til å overspise og er stadig sugen på godis.

Noen som har noen erfaringer med dette, eller har hørt om noen som har det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe tips men jeg henger meg på her.

Jeg har lyst til å prøve det for noe helt annet. Nemling svette hender og føtter.. Haaater det. Og det har helt tydelig en sammenheng med at jeg er redd for at noen skal ta på de ekle klamme føttene mine. Kan bli klam bare av tanken.. Men om jeg ikke tenker på det går det fint. spes om jeg er full.. :sjenert: da kan hvem som helst få ta på føttene mine og jeg er knusk tørr- :klø: Da må det jo være hodet mitt som fucker opp..?

Dersom du finner en bra hypnoterapeut er jeg veldig interessert i å høre om det! :)

Skrevet (endret)

Jeg er helt hektet på sjokolade, må ha det, bare må ha det.

For noen år siden var jeg hos en hypnotisør for å prøve få bukt med den sjokoladelysten.

Men der ble jeg skuffet, det hjalp ikke meg i det heletatt, ble bare noen tusenlapper fattigere uten at det hadde noe som helst virkning på meg.

Grunnen til at jeg oppsøkte han var at jeg hadde lest om han i ukeblader der han sa at det var mulig å bli kvitt sjokoladeavhengigheten, da ville jeg selv sagt prøve det.

Men selv om det ikke virket på meg så kan det sikkert virke på mange andre for det, for han er visst veldig flink.

Her har du en link.

Lykke til :)

Endret av m@msen
Skrevet

Jeg har også prøvd det, men det hjalp meg ingenting. Muligenst det hjalp noen andre. En av tingene hypnotisøren sa er at det er mye enklere å hypnotisere folk til å slutte å røyke enn å slutte å spise søt/sjokolade. Det er fordi røyk er en enkel vare, mens sukker finnes tilsatt i mange forskjellige produkter og er umulig å unngå helt på samme måte som røyk. Muligens det var derfor det virket så dårlig på meg.

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger, selv om de ikke var helt oppløftende. Jeg har bestilt en "introduksjonstime" nå, så tar vi det derfra. Jeg har veldig sterkt ønske om at dette skal lykkes....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...