Fullblods Skrevet 4. mai 2007 #41 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva er dine tanker om menn som utdanner seg til gynekologer? Er ikke det litt perverst egentlig å ta en utdannelse for å få lov til å komme i nærheten av det kvinnelige kjønnsorgan??? Jeg bare spør jeg... Med hilsen fra Jon Are ← Snakk om "på seg selv kjenner man andre"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 8. mai 2007 #42 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Det jeg tenker om menn som blir gynekologer? Flott, vi trenger gynekologer. Kvinne eller mann, helt uvesentlig. Ikke sikkert de vist at det var dette de ville ende opp med når de begynte å studere medisin en gang... Hva jeg tenker om menn som funderer på dette? Sjalusi Tror nok ikke det er en fryktelig pirrende jobb dette. Er en vanlig jobb der man tjener forholdsvis godt. Og som nevnt tidligere, allmennleger foretar jo underlivsundersøkelser også... Vi bør kanskje innføre kvinnelige leger for kvinner og mannlige leger for menn.... Tatt seg ut.... Endret 8. mai 2007 av trønderrock Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 15. mai 2007 #43 Del Skrevet 15. mai 2007 Hadde vært rart om en mann skulle bruke så mange år på det ambisiøse medisinstudiet, for så å videreutdanne seg til gynekolog, BARE for å tilfredstille sine perverse behov ved å kikke på kvinners underliv. Det kunne han da gjort uten dette studiet også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 15. mai 2007 #44 Del Skrevet 15. mai 2007 Hadde vært rart om en mann skulle bruke så mange år på det ambisiøse medisinstudiet, for så å videreutdanne seg til gynekolog, BARE for å tilfredstille sine perverse behov ved å kikke på kvinners underliv. Det kunne han da gjort uten dette studiet også. ← Da kunne de bare blitt "playboy" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 15. mai 2007 #45 Del Skrevet 15. mai 2007 Akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønderrock Skrevet 15. mai 2007 #46 Del Skrevet 15. mai 2007 vil tro studielånet blri vesentlig mindre også da, he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OsloTwo Skrevet 17. mai 2007 #47 Del Skrevet 17. mai 2007 Ved en middag for noen år siden ble mannen ved min side fleipet med fordi han var gynekolog. Det var naturligvis en annen mann som gjorde dette. Svaret var: som gynekolog jobber du med kvinner og med problemer som er noe av det viktigste i livet deres. Det er helt konkrete ting, som ofte kan behandles, som blir behandlet, og som leges raskt. Ofte følger du de gjennom livets mest viktige ting, det mest alvorlige, men også det aller mest positive. Disse pasientene er i forhold til mange andre, letter å stille diagnose på, behandle, og de er friskere enn mange andre. Du slipper dessuten den store dosen eldre pasienter som er gjengangere med diffuse diagnoser eller det er ting det er lite å gjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolDuckie Skrevet 19. mai 2007 #48 Del Skrevet 19. mai 2007 Hva er dine tanker om menn som utdanner seg til gynekologer? Er ikke det litt perverst egentlig å ta en utdannelse for å få lov til å komme i nærheten av det kvinnelige kjønnsorgan??? Jeg bare spør jeg... Med hilsen fra Jon Are Mannlige gynekologer er perverse. CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #49 Del Skrevet 19. mai 2007 Mannlige gynekologer er perverse. CD Regner med at du vet hva det vil si å jobbe som gynekolog. OsloTwo - dette er også det inntrykket jeg har fått av gynekologer, og det inntrykket jeg har fått gjennom studiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå