Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, har en god venn som jeg har hatt i flere år før jeg traff min nåværende samboer. Han er i vår vennekrets, selv om vi ikke har nær kontakt med han. Jeg hadde et kort forhold til min venn, men vi passet ikke sammen og fortsatte heldigvis det gode vennskapet. Svært få vet om dette og vi snakker ikke om dette selv.

Har vært sammen i halvannet år med min samboer og enda ikke fortalt han om dette. Har tenkt at det tilhører en privat del av min fortid som ikke er relevant og viktig for oss.

Hva synes dere - bør dette likevel graves frem og opp i lyset?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

jeg synes det er litt vanskelig egentlig jeg. tror ikke det finnes et riktig svar på det.. men jeg ville nok ha sagt det, men det er kanskje mulig at kjæresten din ville synes det var litt rart å høre det etter så lang tid?

Gjest =tentacle=
Skrevet

Hvis min kjæreste har hatt et forhold til en av dem som nå er hans venninner og i vår omgangskrets, er det relevant for meg å vite om. Jeg ville ikke satt pris på å finne ut av dette ved en tilfeldighet etter lang tid.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg ville nok satt pris på å høre det dersom personen fortsatt var en god venn, og hadde nok blitt ganske sur dersom jeg fant ut at kjæresten min ikke hadde fortalt det til meg. Hadde de derimot ikke vært venner lenger så hadde jeg ikke brydd meg.

Skrevet

Ville nok likt å vite det jeg også. Iallefall ikke noe gøy å få høre om det lenge etterpå, kanskje også av noen andre.

Jeg hadde begynt å lurt hvorfor man ikke hadde nevnt det før iallefall.

Skrevet

Dersom det er en i omgangskretsen synes jeg det "hører med" å fortelle om det. Det kan føles ubehagelig om man plutselig får vite det via andre etter lang tid. Det bør uansett ikke være noen big deal, men samboern min og jeg er i hvert fall enige om at ekser generelt snakker vi lite om, mens er det en person vi (begge) treffer på i sosiale sammenhenger, er det rimelig å fortelle at det er en eks av et eller annet slag.

Skrevet

Fortell det om det er en han omgås, hvis ikke har det vel ikke noe å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...