ivanka Skrevet 6. mars 2003 #21 Del Skrevet 6. mars 2003 Ivanka så du vurderer skytsengel fordi at mannen i ditt liv kom tre minutter forsent????? Hva med de folka som ikke kom forsent da, hadde skytsengelen deres fri den dagen? W selvfølgelig et poeng. forholder meg rett og slett ikke så veldig rasjonelt til den opplevelsen. litt for sterke følelser med i bildet. først gikk jeg rundt i et døgn og trodde mannen i mitt liv var sprengt i fillebiter, og da han endelig fikk gitt beskjed om at det var gått bra, var det en lettelse av en annen verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 6. mars 2003 #22 Del Skrevet 6. mars 2003 Skjønner deg kjempegodt ivanka, ville også trodd på englevakt hvis jeg hadde opplevd det samme som deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 6. mars 2003 #23 Del Skrevet 6. mars 2003 Er det flere som tror på engler eller hjelpere? Inne i dette forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. mars 2003 #24 Del Skrevet 6. mars 2003 Nja, vet ikke helt om jeg skal tro eller ikke ... Englevakten min må ha hatt fri de årene jeg har vandret på denne jord ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. mars 2003 #25 Del Skrevet 21. mars 2003 Tror egentlig ikke akkurat på engler, men jeg begynner å bli usikker på om jeg bare har griseflaks. Det er så mange mange ganger det skulle gått så utrolig galt, og jeg unngår det på utrolig banale vis. Har en rift på halsen etter et skudd som sneiet meg. Det ble bare det ene lille kjøttsåret, men lissom... to cm til høyre, og jeg hadde hatt vondt for å svelge. Sånn flaks er ikke lov å ha, rett og slett. Det andre close call er når jeg overlever en bilulykke kun fordi jeg ikke bruker belte. Før det var jeg slavisk bilbeltebruker... At noen en eller annen plass liker meg, det har jeg nesten vanskelig for å overse. Men da er det sikkert også mulig at det er noen der som gjør det motsatte av disse såkalte englene WildThing "in the arms of an angel" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 21. mars 2003 #26 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg tror på magefølelse og at vi mennesker handler etter instinkter vi ikke vet vi har, at noen kan føle det når det er noe som ikke stemmer helt. Men jeg tror ikke at noen passer på oss. Heldigvis egentlig, liker ikke helt tanken på en engel som følger etter meg overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 21. mars 2003 #27 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg tror på magefølelse og at vi mennesker handler etter instinkter vi ikke vet vi har' date=' at noen kan føle det når det er noe som ikke stemmer helt. Men jeg tror ikke at noen passer på oss. Heldigvis egentlig, liker ikke helt tanken på en engel som følger etter meg overalt.[/quote'] Enig med Bimbo... Jeg tror på mye rart, men akkurat dette med engler/hjelpere er jeg mer usikker på. Jeg har masse instinkter og jeg velger å tro på de. Jeg liker også å tro at ingen følger med på hva jeg gjør. Liker ikke tanken på å få kjeft den dagen jeg eventuelt skulle møte de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 22. mars 2003 #28 Del Skrevet 22. mars 2003 Har dere tenkt den tanken at det som dere kaller instinkter også kan være hjelp fra en hjelper? For eksempel at faren du føler som du merker kommer fra en hjelper som prøver å gjøre deg oppmerksom på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. mars 2003 #29 Del Skrevet 22. mars 2003 Har dere tenkt den tanken at det som dere kaller instinkter også kan være hjelp fra en hjelper? For eksempel at faren du føler som du merker kommer fra en hjelper som prøver å gjøre deg oppmerksom på det. Da synes jeg den eventuelle hjelperen er ganske dårlig til å vurdere når h*n skal hjelpe til med noe, og når h*n skal la være og blande seg.... Neida, jeg er åpen for mye. Jeg tror helt klart det finnes mer mellom himmel og jord enn man er klar over, men akkurat dette med engler/hjelpere har jeg litt vanskeligheter med å forestille meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 23. mars 2003 #30 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg har en hjelper. Det var noe som jeg aldri fant ut av før. Tenkte i mange år på dette her. Han begynte å dukke opp i drømme.Viste meg vei. Da jeg var 12 år og jeg ikke hadde det så godt.Sto pludseligt min mormor ved sengen og snakket til meg. Hun så så fin ut. Smilte et strålende smil. Jeg var aldri alene sa hun. Jeg ble ikke redd. Det var først etter hun var borte, jeg kom på at hun var jo dø. Jeg hadde ikke noe bånd til henne da hun levde. Ikke kan jeg huske at hun var så smilenes heller. Jeg føler meg aldri alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. mars 2003 #31 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg tror på engler! :enig_animasjon: Tror Gud sender engler ned til jorden, og at de er her sammen med oss som hjelpere og voktere. Men det er ikke så mange som får se dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 23. mars 2003 #32 Del Skrevet 23. mars 2003 Ja det tror jeg jammen på Men det er ikke alltid de holder vakt og hjelper oss i de tingene vi mener vi trenger hjelp til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 23. mars 2003 #33 Del Skrevet 23. mars 2003 Ja, engler tror jeg på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå