Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal vinterdressen pakkes bort for i år, og det er tid for ny sommerdress til 3-åringen. I fjor kjøpte vi en relativt dyr sommerdress til henne, men følte egentlig at det var ganske bortkasta siden sommerdressen ikke ble brukt så veldig mye. Det ble heller at hun brukte regntøy med ull under når det var sølevær. Men det er jo kjekt med en dress enkelte dager, i hvert fall som et skift. Er det noen som har erfaring med dressene fra kjedebutikkene, og om noen av de kan anbefales? Har regntøy fra KappAhl, og er veldig fornøyd med det. Kanskje de har parkdresser som er brukbare også?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet

Min erfaring er at billig kan være like bra, noen ganger bedre, enn dyrt. KappAhl har jeg veldig god erfaring med!

Skrevet

Jeg bruker vinterdress med avtagbart for og tar dette av når våren kommer. De vokser uansett så mye at vinterdressen passer ikke til høsten igjen.

Det er vel litt bortkastet å kjøpe egen sommerdress. Må innrømme at jeg ikke har hørt at folk gjør det. De fleste jeg kjenner benytter vinterdressen - med foret ute selvfølgelig.

Skrevet
Jeg bruker vinterdress med avtagbart for og tar dette av når våren kommer. De vokser uansett så mye at vinterdressen passer ikke til høsten igjen.

Det er vel litt bortkastet å kjøpe egen sommerdress. Må innrømme at jeg ikke har hørt at folk gjør det. De fleste jeg kjenner benytter vinterdressen  - med foret ute selvfølgelig.

Enig med siste skribent. Her bruker vi også dress med uttagbart ullfor. Denne har hun brukt i hele vinter, og regner med hun skal bruke den nå i vår og til høsten også. Den holder nok til hun trenger foret dress igjen håper jeg.

Vi kjøpte en MissLink-dress. Den kosta 800 med for, og 500 uten for. Synes den har holdt seg bra til Lillemor som nå er 2 år. Kjenner ikke til slitestyrke etc ved større barn. Den er veldig lett og føyelig i alle fall. Vi har så mye hjemmestrikk, så da er det greit å kjøpe uforet.

Skrevet

Vi har kjøpt en dress fra Reflex (på Babyshop) til 300 kr. Helt tynn, vanntett, vindtett og pustende. Er veldig fornøyd med den :)

Skrevet
Vi har kjøpt en dress fra Reflex (på Babyshop) til 300 kr. Helt tynn, vanntett, vindtett og pustende. Er veldig fornøyd med den  :)

Jepp, er noe slikt jeg er på jakt etter. Får ta en tur innom Reflex.

Skrevet

Kjøpte Reflex kjeledress til ungen de to siste somrene. Da var ungen 2 og 3 år. Veldig fornøyd, og skal prøve å få tak i en nå også.

Skrevet

som dress nr 2 har jeg faktisk kjøpt på sparkjøp...til 149, den er helt grei og til en3- åring som jeg også har, holder den uansett bare en sesong.

Gjest Møremor
Skrevet

Det er jo en ide å sjekke finn.no f eks, fordi at der selges gjerne dresser som er brukt en sesong, og er nesten like fine, for halv pris. Ingen vits å bruke så mye penger når ungene fort vokser ut av ting, og ikke har yngre søsken som kan arve, synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...